boost- Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 hva bruker folk når di lager hull foreksempel i panser , i skjermer?? bruker dere vinkelsliper?? høyres grusomt ut med det.. :) noen bra tips å komme med kansje? er det lett å gjere det?? ska ha noen luftinntak:) bilprosjekt Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Bruk plasmaskjærer, den fungerer fint. Ellers så går det jo helt greit med vinkelsliper. Ellers kan du jo bruke stikksag, fungerer fint med stikksag på både tynn og tykk aluplate ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 ke e ein plasmaskjærar?? hehe men takker... Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 se her http://www.tuttibuonofinearts.com/plasma2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 hvor får man tak i en slik da...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 En plasmaskjærere kan du bestille fra http://www.weldingmart.com i USA. Der får du en brukt fabrikkoverhalt for ca.7500nkr pluss norsk moms. Det tar ca. 6 uker med billigste frakt. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruti Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Bruk en plate nipler klipper uten å bølge platen det selges eks på biltema til en bilig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 grovt med vinkelsliper og ellers DREMEL!! Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitro Oxide System Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Stikksag er vel litt drøyt..... Jeg ville skaffet meg en plasmaskjærer var jeg deg.. men det er jeg jo ike... Men plasmaskjærer er det beste ...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Kjøpe seg en plasmaskjærer til 7500 fra usa for å skjære 2 hull i panseret ? Ta deg heller en tur til noen som er flink til sånt, eller prøv deg selv med vinkelsliper, dremel eller platesag sånn som denne http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=853&iItemId=17595 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 jo mere varme jo fortere ruster det da.. ville kjøpt tynnplate saks jeg.. hvis du har trykkluft så ville jeg kjøpt det :D Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg