m0nster Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Selge lyktelistene? :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ikke sett på lyktelistene nei, mye bedre uten! selg dem til m0nster istedet ;) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Helt enig! :D Feit bil forresten, fikk ikke sagt det... Fikk utrolig sansen for den stylinga, passe diskret, men sinnsykt pen! Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ble pent! skal du ha lyktelistene på de og el? trur det hadde blitt fett på den, sett illsint ut! :D bilder i mørket soon eller? Takk takk :) Lyktelistene skal jeg ikke ha på nei. Mye mer pent og clean uten syns jeg. Bilder i mørket? tja.. er vel ikke noe forskjell fra før da ringene i disse lyktene er ødelagt. Kjøpte dem billig av en fyr bare for å få på andre lykter. Skal kjøpe nye lykter senere. :) (da med ringer som er i orden selvsagt...) m0nster: Jepp lyktelistene skal du nok få billig vettu... men da må jeg se om jeg får dem av lykta uten å brekke dem først... sitter visst limt ganske så bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Takk takk :) Lyktelistene skal jeg ikke ha på nei. Mye mer pent og clean uten syns jeg. Bilder i mørket? tja.. er vel ikke noe forskjell fra før da ringene i disse lyktene er ødelagt. Kjøpte dem billig av en fyr bare for å få på andre lykter. Skal kjøpe nye lykter senere. :) (da med ringer som er i orden selvsagt...) m0nster: Jepp lyktelistene skal du nok få billig vettu... men da må jeg se om jeg får dem av lykta uten å brekke dem først... sitter visst limt ganske så bra... si ifra når du skal kjøpe nye lykter......så kjøper jeg di gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 si ifra når du skal kjøpe nye lykter......så kjøper jeg di gamle de jeg har satt på nå? Hvorfor vil du ha dem da? hehe.. går det an å fikse ringene kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Tok ut båten fra vinterdvale forrige helg så da måtte jeg jo ta bilde av mine to barn.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 de jeg har satt på nå? Hvorfor vil du ha dem da? hehe.. går det an å fikse ringene kanskje? ja d skal visst gå ann.....men d er viss eit jævla herk å få te Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ja d skal visst gå ann.....men d er viss eit jævla herk å få te Ja det vil jeg tro. Jeg bestiller meg nok nye fra Autodynamic. Rimelige der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ja det vil jeg tro.Jeg bestiller meg nok nye fra Autodynamic. Rimelige der :) du må no bare si ifra viss du har lyst til å selge dem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 du må no bare si ifra viss du har lyst til å selge dem..... Jepp jeg skal si fra jeg da den tid kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 m0nster: Jepp lyktelistene skal du nok få billig vettu... men da må jeg se om jeg får dem av lykta uten å brekke dem først... sitter visst limt ganske så bra... Høres bra ut! Du får gi lyd når du har prøvd å få dem av da. Tror faktisk det er riktig farge på dem og :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Høres bra ut! Du får gi lyd når du har prøvd å få dem av da. Tror faktisk det er riktig farge på dem og :) R-81 heter fargen på bilen min. Men det trengs nok litt pussing og ny lakk på dem tror jeg. Men det fikser du jo bare med lakkboks. Skal se om jeg får av dem i løpet av dagen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jepp jeg skal si fra jeg da den tid kommer :) d høres knall ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Er det KUN angeleyes ringene som er parklys på disse lyktene? Har hørt det går an å bruke "vanlig" parklys på disse lyktene også, men hvordan aner jeg ikke. Hvis det er noen som kan så help me! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg