Gå til innhold

Da har jeg blitt eier av Honda Civic


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk! :D

 

Takluka er original ja, og den er elektrisk. Er vel originalt på alle Civic Lsi det tror jeg.. (?)

 

Er ikke orginalt med takluke på Civic Lsi. Motor bytte er greit det. Men tar tid. Koster en del også.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke orginalt med takluke på Civic Lsi. Motor bytte er greit det. Men tar tid. Koster en del også.

oki.

Hva slags versjoner av Lsi er det som har takluke da?

 

Motorbytte tar tid og koster penger. Men skjærer motoren seg så er det ikke noe LSi motor som skal inn igjen hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takluke ble sikkert levert som ekstrautstyr..

 

Det var ekstra utstyr, men Vti utgaven kom orginalt med el takluke og el vinduer.

 

Er snart ferdig med B16A2 swapinga min nå. Gleder meg til å ut å kjøre med den.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er nydelig fet, ikke overgjort, men bare helt konge! Håper bare ikke kameraten din kjøper slik relflex "sot" film til rutene dine!

Nei har ikke blitt noe soting enda gitt. Han kjøpte jo den billigste og mest jalla filmen som finnes. Så da kjøper jeg heller skikkelig film og legger på selv. Kan da ikke være så vanskelig...

 

Hvor bør jeg kjøpe film da? Som er enkel og grei å legge på.

 

Ikke noe slik thorsov piss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke blitt noe soting enda gitt. Han kjøpte jo den billigste og mest jalla filmen som finnes. Så da kjøper jeg heller skikkelig film og legger på selv. Kan da ikke være så vanskelig...

 

Hvor bør jeg kjøpe film da? Som er enkel og grei å legge på.

 

Ikke noe slik thorsov piss...

 

Hørt at det er flere som sværger til Biltema sin soting. thorsov sin er bare jalla. Men problemet er bare hvor du får kjøpt bra soting, til og med folia tec sin er ikke noe særlig.

 

Vis du skal sote selv så anbefaler jeg deg å kjøpe en rull eller to ekstra for å prøve deg fram. Er ikke helt lett.

 

KEEP UP THE GOOD SHIT

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at det er flere som sværger til Biltema sin soting. thorsov sin er bare jalla. Men problemet er bare hvor du får kjøpt bra soting, til og med folia tec sin er ikke noe særlig.

 

Vis du skal sote selv så anbefaler jeg deg å kjøpe en rull eller to ekstra for å prøve deg fram. Er ikke helt lett.

 

KEEP UP THE GOOD SHIT

Jepp ! :D

 

Akkurat hjemme fra biltema nå så da får man se da hvordan det går med min aller første solfilm-legging! :D hehe.

Har ikke helt store forhåpninger selv men det sies at den som øver blir til slutt en mester.. så jeg prøver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ! :D

 

Akkurat hjemme fra biltema nå så da får man se da hvordan det går med min aller første solfilm-legging! :D hehe.

Har ikke helt store forhåpninger selv men det sies at den som øver blir til slutt en mester.. så jeg prøver :D

 

Kom med en raport om hvordan det gikk. ta gjærne noen bilder.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med en raport om hvordan det gikk. ta gjærne noen bilder.

Prøvde å legge på kjapt på ene bakruta igår. Gikk greit det. Er min første gang men tror jeg brukte altfor mye vann. Men skal få det til med den filmen der tror jeg. Men jeg kjøpte altfor mørk så må handle lysere film.

Men skal nok bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye vann er bra.... tar lengre tid å få ut alle bobblene men blir bedre resultat! Hva bruker du å dra ut filmen med?

 

Jeg pleier å skjære ut et lite stykke av pusseskinnet mitt å tre det rundt den nalen som er med. Da blir det minimalt med riper.. :)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge på kjapt på ene bakruta igår. Gikk greit det. Er min første gang men tror jeg brukte altfor mye vann. Men skal få det til med den filmen der tror jeg. Men jeg kjøpte altfor mørk så må handle lysere film.

Men skal nok bli bra :)

 

Ta noen bilder for all del. Er det de rutene som er på sidene bak du har sota nå?`

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye vann er bra.... tar lengre tid å få ut alle bobblene men blir bedre resultat! Hva bruker du å dra ut filmen med?

 

Jeg pleier å skjære ut et lite stykke av pusseskinnet mitt å tre det rundt den nalen som er med. Da blir det minimalt med riper.. :)

Takk for tips! :D

Aller første gangen jeg gjør dette her så bra med litt tips. :)

 

Ta noen bilder for all del. Er det de rutene som er på sidene bak du har sota nå?

 

Jepp skal ta bilder når jeg har sota alle fire. Sotet den ene sideruta bak igår ja. Men rev det av igjen da jeg så at det ble altfor mørkt. Skal kjøpe ny film etterpå så prøver å legge på ny ikveld. :)

 

Bilder kommer om det blir bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår