stigare Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Lenge siden det har skjedd noe her og nå gitt... Noe toning ble det ikke. Ble totalt mislykket.... Vurderer salg av bilen men får se hva det blir til. Men om jeg velger å beholde den så kommer det nok til å bli toning til sommern igjen tenker jeg. Some new pics: Har begynt å modde litt på dørtrekk nå. Bare jeg får tak i rødt skai nå så. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 sykt fin bil. likte bilde 2,4,5 veldig godt. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 looking goood Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ja så ble det litt "modding" idag da. Satte på de andre baklyktene. Syns det er litt dårlig passform på dem men det ble da en god del penere. :) ps: baklluka er ikke helt lukket på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Pen bil, fikk såvidt sett på den på VACN-treffet på Gjøvik.. :) De inderste delene av baklyktene (de på bagasjeluka) minner om Mercedes E-klasse.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 ser bra ut det der du! :) Må snart ta en LSI shoot da.. hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 ser bra ut det der du! :) Må snart ta en LSI shoot da.. hehe :D hehe.. det går an det vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Pen bil, fikk såvidt sett på den på VACN-treffet på Gjøvik.. :) De inderste delene av baklyktene (de på bagasjeluka) minner om Mercedes E-klasse.. :P takk takk :) Mercedes E-klasse?? woot? Likner den på en mercedes blir det salg tvert. :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Meget flott Civic! P.S. Jeg leser i et par andre tråder at du sikter deg inn på BMW E36. Hvis dette er aktuelt vet jeg om et par-tre gromme til salgs. Send en PM i så fall. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Meget flott Civic! P.S. Jeg leser i et par andre tråder at du sikter deg inn på BMW E36. Hvis dette er aktuelt vet jeg om et par-tre gromme til salgs. Send en PM i så fall. takk for det :) Nja... er vel igrunn mest e46 jeg sikter meg inn på. Men ikke ødelegg denne tråden med noe bmw snakk :D hehe.. (Send meg en PM på de bilene du tenker på da. Skal det være E36 bør det være meget spesielle biler skal det være intr. :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 takk takk :) Mercedes E-klasse?? woot? Likner den på en mercedes blir det salg tvert. :boxing Hehe, bare selve lykteglassa.. :) :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe.. ja lykteglassene ja.. ;) Er vel flere biler som har noe som likner. Det ble hvertfall ganske stor forandring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe.. ja lykteglassene ja.. ;)Er vel flere biler som har noe som likner. Det ble hvertfall ganske stor forandring :) Hehe, det var ikke noe negativt.. :) Ble forøvrig mye mer cleant. Absolutt stilig. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hehe, det var ikke noe negativt.. :) Ble forøvrig mye mer cleant. Absolutt stilig. :) Ja helt enig. Ble mye bedre enn jeg hadde trodd faktisk. :) Er vel ikke stort mer å gjøre med bilen nå tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ja helt enig. Ble mye bedre enn jeg hadde trodd faktisk. :) Er vel ikke stort mer å gjøre med bilen nå tror jeg. B16A2 motor i din, og du hadde hatt billen mye lengre. hellothere Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg