stigare Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Spennende!Skal du tone alle rutene på siden, eller bare rutene bak? Alle siderutene skal tones. Bakruta gidder jeg ikke gjøre noe med. En gardin får holde der. :) Vær nøye. Husk å ta noen bilder så vi kan se på det.. Ja det er en kamerat av meg som skal gjøre det for meg. Har gjort det på MANGE biler så han har peil. Regner med det blir bra. :) Blir nok noen nye bilder her så fort det er gjort ja.. om jeg blir fornøyd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Satser på at du blir fornøyd ja. Er det samme sotingen over alt, eller mindre på rutene fremme? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Satser på at du blir fornøyd ja. Er det samme sotingen over alt, eller mindre på rutene fremme? Blir samme soting over alt. Noe annet ser teit ut etter min mening:) blir ganske lys soting. Ikke noe harry greier som er helt kølsvart. Legger ut noen bilder i løpet av helga om jeg blir fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Blir samme soting over alt. Noe annet ser teit ut etter min mening:) blir ganske lys soting. Ikke noe harry greier som er helt kølsvart. Legger ut noen bilder i løpet av helga om jeg blir fornøyd :) hvordan soting skal du bruke? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hvordan soting skal du bruke? Aner rett og slett ikke hva han skal bruke. Bare ga han penger og ba han kjøpe film jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Mye som kan bli bedre.Må gjøre noe med utseendet om jeg skal bli fornøyd. mangler liksom noe..... meeeeen... får håpe det blir litt bedre med nye frontlykter. :) OG bare jeg får lakka opp igjen fronten så blir jeg vel fornøyd igjen. mangler noe? hva med disse? finnes ikke felger som kler en civic bedre :rolleyes: arospeed RSGT Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 mangler noe? hva med disse? finnes ikke felger som kler en civic bedre :rolleyes: arospeed RSGT de der har jeg lyst på til golfen! sikla på de lenge.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Bra forslag men felgene blir nok ikke byttet ut allikevel. Bytter heller motor da ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Bra forslag men felgene blir nok ikke byttet ut allikevel. Bytter heller motor da ja ;) du sier kanskje noe der... er ikke de billigeste felgene i gården heller... Lykke til fin bil!!! Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 har akkurat solgt noen felger som ligner på arospeed rsgt..heter koya rsgt..vet ikke om det er mye forsjkell i prisen, men jeg solgte dem for 7000,- med nesten nye dekk.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Nå vet ikke jeg om det er tidligere nevnt, for rakk ikke og lese hele laange tråden til denne fin kjærra du har=) Men det jeg lurte på var om den takluka du har der er orginal, og om det er elektrisk eller ei.. :) igjen, fin bil! =) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Bilen din er nydelig fet, ikke overgjort, men bare helt konge! Håper bare ikke kameraten din kjøper slik relflex "sot" film til rutene dine! Så de kule felgene og kunne ikke dy meg :pray (litt bad quality) civic med aerospeed flgr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har akkurat solgt noen felger som ligner på arospeed rsgt..heter koya rsgt..vet ikke om det er mye forsjkell i prisen, men jeg solgte dem for 7000,- med nesten nye dekk.. koya rsgt er en replica felg, har ikke funnet priser på begge, men jeg mener at det er en lønning i mellom disse og arospeeds utgave... stemmer det at du sogte disse til en sølvgrå prelude? Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Nå vet ikke jeg om det er tidligere nevnt, for rakk ikke og lese hele laange tråden til denne fin kjærra du har=) Men det jeg lurte på var om den takluka du har der er orginal, og om det er elektrisk eller ei.. :) igjen, fin bil! =) Takk takk! :D Takluka er original ja, og den er elektrisk. Er vel originalt på alle Civic Lsi det tror jeg.. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 koya rsgt er en replica felg, har ikke funnet priser på begge, men jeg mener at det er en lønning i mellom disse og arospeeds utgave... stemmer det at du sogte disse til en sølvgrå prelude? nei, solgte dem faktisk til en sierra cosworth.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg