Gå til innhold

s13\diff brems


DarkDog

Anbefalte innlegg

hei har tenkt å kjøp meg en 200sx s13 men har bare sett en med diff spærre\brems jeg har hørt at s14 har dette orginalt og a det var ekstra utstyr på s13 men s14 blir en litt annen pris klasse. men er di så sjeldne da eller er det bare at folk som eier disse bilene ikke vet om at de har diff brems? er det kansje en spesiel årsmodell som ble levert med diff?

dette er litt vikig for meg, er ikke no særlig med en turbo bakhulstrekker som bare spinner på ene hjulet.. da kan man like gott kjøpe en cherry gtt å lavære å spinne..men drømme bilen er da 200sx s13 med diff brems..noen sm kan være behjelpelig som vet noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DarkDog

hei har tenkt å kjøp meg en 200sx s13 men har bare sett en med diff spærre\brems jeg har hørt at s14 har dette orginalt og a det var ekstra utstyr på s13 men s14 blir en litt annen pris klasse. men er di så sjeldne da eller er det bare at folk som eier disse bilene ikke vet om at de har diff brems? er det kansje en spesiel årsmodell som ble levert med diff?

dette er litt vikig for meg, er ikke no særlig med en turbo bakhulstrekker som bare spinner på ene hjulet.. da kan man like gott kjøpe en cherry gtt å lavære å spinne..men drømme bilen er da 200sx s13 med diff brems..noen sm kan være behjelpelig som vet noe om dette??

 

Logg deg inn på forum.200sx-ogn.org for å få mere hjel.

 

S14 har diff brems orginalt ja, S13 har ikke. Er mulig det eksisterer

noen modeller av S13 (tipper helt på slutten av modellen) men

er mere en S14 fyr jeg.

Kan skaffe brukte differ fra S14 billig fra England, noe som jeg mener

skal kunne passe med litt custom jobb.

 

Men som sagt, spør på S13 avdelingen på 200sx forumet så får du

nok svar.

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Originally posted by nissan s13

Er faktisk ikke så mange som har dette originalt.

.

 

 

Kompisen min hadde en med diffbrems.....tøft...en sjelden bil...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår