zub Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Jeg trenger ny motor til ascona`n, noen som har ? Alt er intressant, untatt originale 2litere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Øhm , du BØR nevne hva slags Ascona du har... Hvis det er en Asc B eller A så har du bakhjulstrekk.. Og da går det å klemme nedi det meste.. Litt trangt i Asc A kanskje men.. Men hvis du har Asc C.. Da blir det noe annet.. TIPPER du har en Asc B.. Jeg har en 3.0 24v motor. 204 hk og 290Nm(siste er jeg ikke heeelt sikker på, bare tatt ut av hukomnelsen).. Den er komplett med ledningsnett, dynamo, starter, luftmengdemåler, styringsenhet, powerfilter++ Men mangler svinghjul og clutch. Automatconverter kan medfølge.. Det er Trangt å få den motoren ned i en Ascona B, men det går med en del ombygging. Er flere som har gjort det. pris på motoren min: 6500,- (som regel ligger disse motorene på 10.000,- og oppover..) Nå vil jeg blil kvitt den.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Hmm...hvem bil er den tatt ifra og årsmodell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Er kanskje tatt ifra en omega 3000 da ? Vi kan bytte med en turbokonvertert 2.0 cih ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Du har PM ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Du har PM.. Fra Vauxhall Carlton 3000 24v (omega 3.0 24v) Fra engelsk bil.. Dæven, ikke lett å finne PM på dette forumet.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg