mjepson Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 kjøpte noen røde helle led baklykter ROTE RÜCKLEUCHTEN VW POLO 6N -NEUWARE VON HELLA- *AVQ (Click to Enlarge) Zum Vergrößern bitte auf das Bild klicken. Verwendung für: VW Polo 6N von Baujahr 10/99 - 10/2001. -------------------------------------------------------------------------------- Lieferumfang: Rote Heckleuchten - Set - d.h. linke und rechte Heckleuchte. -------------------------------------------------------------------------------- Beschreibung: Orginalverpackte Neuware von Hella. Sie können aber auch die Rückleuchten für das ältere Modell von Baujahr 10/94 - 09/99 verwenden. Die Bauform ist gleich. Sie benötigen nur noch den passenden Lampenträger (bei VW erhältlich). Dezentes, nicht zu aufdringliches Tuning. Spitzenqualität zu einem unschlagbaren Preis. Einfach und schnell zu montieren. Artikel ist mit einem E-Prüfzeichen versehen und zusätzlich ist eine Prüfnummer auf dem Artikel, d.h. Tüv geprüft und im Straßenverkehr zugelassen Noen som forstår det som noe annet enn at man kan kjøpe adapter hos VW? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sorry, va vekke i tysktimen:op Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Prøv HER , så kanskje du skjønner litt mer. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 In addition, they can use the tail lamps for the older model of year of construction 10/94 - 09/99. The design is alike. They need only the suitable bulb holder (with VOLKSWAGEN available). Får prøve VW da :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Hella LED til 6N2 krever jo litt modifikasjoner for å passe 6N så jeg ville jo tro at du må jobbe litt med disse også...hvis ikke du får adapter da............ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by PoloDude Hella LED til 6N2 krever jo litt modifikasjoner for å passe 6N så jeg ville jo tro at du må jobbe litt med disse også...hvis ikke du får adapter da............ qr345365423 Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 noen som har vagnr på den pæreholderen? mjepson? har kjøpt samma lykta, og så ikke at jeg trengte adapter før jeg skulle sette lyktene på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 nei har ikke vagnr, men de finner det på pc'en hos VW forhandleren din Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ja regnet med de ville finne det. jeg tenkte mer på om det var noe spesielt med denne holderen, f.eks at den er lik som på 6n2, eller noe andre spesifikasjoner så det blir lettere å finne den riktige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hmm... men åssen er det å sette 9n lykter på 6n2 da? det kunne jeg ha tenkt meg! hehe.. :) btw; er lyktene like på modellene over 2001 og oppover som på 6n å 6n2? altså lik form så de passer om hverandre i karosseriet? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg