PetterJacobsen Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Gratulerer med ny bil! Har samme bilen selv og må si jeg er fornøyd. Men, vibrasjon i høy hastighet er et problem jeg har også. Si fra dersom du finner ut av det. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Grattis! Rekkefemmerne er noen forføreriske frøkner, og selv jeg som ihuga Japanentusiast har lyst på enda en kjerre med en hylende femmer under panseret. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiKjell Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hei, lurte på når skal man bytte reg reim? etter hvor mange km? Fikk meg ny bil for 1 uke siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg