Elanzer Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe nice :P lakker motorrommet på lincolnen etter vi er ferdig med qvamen sin... skal ta den neste helg eller helga etter tror eg :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Goe huns! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 100kr inkludert frakt :) kimmit sports var det det mon tro... Hehe, passet ikke inn et så rent filter i møkka hellothere ta en skikkelig vask opp i motor rommet;) kimmit sports url? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 http://kimmit-sport.com/e-shop/ hehe motorrommet kommer til å skinne som faen en gang ;) bare vent :) hehe tror eg lakker toppdekselet på likt som eg lakker bensintanken (som eg fikk hjem i dag) måtte ha ny pga insprøytning... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 var nede i garasjen i noen timer i dag ^_^ slipe litt rust :P aahhh digg :) kommer seg :) hjulbuen bak er heilsveist, må bare slipe ned sveisen og grunne nå :) og punkte den inni selve kanten da :) og litt smått kansje ? :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Sikkert mange som har sagt dette før meg, men hvorfor tok du ikke utgangspunkt i en bil med litt mindre rust? Men siden det virker som dette er bilen for deg, har du vurdert å dyppe karossen i syre? Vet det er firma som dypper hele karosser i syre for å fjerne rust, lakk og stort sett alt som ikke er metall.. Så mye rust som det er på denna bilen kan du umulig få tatt "alt"? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hehe, problemet du har etter du eventuelt dypper den i syre er å få lakk inn igjen overalt hvor syra komm til (hull rom osv) og da kan det fort komme mer rust igjen ;) hehe absolut alt rust på den får eg ikke tatt, men er ikke langt i fra :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hehe, problemet du har etter du eventuelt dypper den i syre er å få lakk inn igjen overalt hvor syra komm til (hull rom osv) og da kan det fort komme mer rust igjen ;) hehe absolut alt rust på den får eg ikke tatt, men er ikke langt i fra :) hehe Er jo i nettopp de hulrommene du ikke får tatt rusta på noen annen måte.. Det går ann å dyppe karossen i sink eller annen rusthindrende guffe etterpå da.. har sett det blir gjort.. Er sinnsykt effektivt.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 vel... var litt tidlig hjemme fra arbeid i dag.. så da var det seff ned i garasjen en tur :rolleyes: fornøyd med hva eg fikk gjort i dag :) må få bort det lille plastdekselet nederst mellom de røde felta, og få slipt ned det staget der også, får se om eg får tid til det i helga :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 oioi chris! Sjekk inni hølet der, er viktig og ta på innsiden og, for da er all tid som du har brukt på og fjerne på utsiden bortkasta som du sikkert vet:hammer Er det vansklig og komme til så hadde jeg tatt bort det du greier også tatt på rust eater for og være helt sikker på og få det bort cheers Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 skal ta det også ;) kommer sikkert til å slipe det meste også sandblåse resten inni der :) tar det letteste føst :) kjekkere det :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 vell har vært nede å skrudd ut masse inni bilen :) torpedoveggen :) noe av det som ble tatt ut, varmeaperatet ble også tatt bort da :) kutta ut ein bit av kanalen også skal sveise i en plate her ;) hehe var en stor bunk der og pga den skaden hadde den begynte å ruste stygt der :( ble dårlige bilder i dag :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er jo i nettopp de hulrommene du ikke får tatt rusta på noen annen måte.. Det går ann å dyppe karossen i sink eller annen rusthindrende guffe etterpå da.. har sett det blir gjort.. Er sinnsykt effektivt.. og dette tror du er billig?:S::S:S: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er jo i nettopp de hulrommene du ikke får tatt rusta på noen annen måte.. Det går ann å dyppe karossen i sink eller annen rusthindrende guffe etterpå da.. har sett det blir gjort.. Er sinnsykt effektivt.. tror ikke du finner å veeeeeldi mange som gjør det der du.. tror ikke det er så mange andre en bilfabrikker som gjør det heller.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 tror ikke du finner å veeeeeldi mange som gjør det der du.. tror ikke det er så mange andre en bilfabrikker som gjør det heller.. Sinkbehandling av nye biler er vanlig. Dette var noe de begynte med på slutten av 80-tallet. Til eksempel er GD'n til "Elanzer" del-sinket. Men som alle ser, rusten kommer dog....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg