The Edge Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jaja, dersom vi skal fortsette å spamme tråden, så kommer det vel litt ann på hvordan føreren disponerer kreftene, og en gammal nedsarva og feilstilt motor yter jo ikke nødvendigvis det antall hest som den er oppgitt med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 nei, FE3N har 140/148hk alt etter årsmodel (katalysator eller ikke) med chip osv så skal du klare å runde 160hk... var ute å tok noen bilder av delebilen nå nettop :P får vel slenge dem opp :) hehe følgte med en phoenix gold pol kontakt :D bilen min blir nok å se på disse felgene til eg får ferdig de andre felgene eller eg kjøper nye... :) da blir disse degradert til vinterfelger :) høytalerhull i bakdøra, får vel bare sette inn en høytaler der også da... ødelagt hattehylle (etter min mening) derfor blir mi hatte hulle brukt (uten hull) stille og rolig står den parkert bak låven :P tihi :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 vel... fikk skrudd litt i dag... ble invadert av folk så begynte å gå litt seint :P hehe fikk hvertfall fronten opp på bukker i dag også :D digg :D "helhetsbilde" hehe blir vel mer tomhetsbilde :D haha høgre hjuloppheng framme venstre hjuloppheng framme :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 blir bra detta :) Mange hester er det i ny-motoren din da? nm? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 skal være 148hk orginalt etter papirene, nm veit eg ikke... :)men satser på rett over 160hk når bilen er "ferdig" :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 offtopic: var det ikke du som vraka sierraen til kaneraten din? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 HAEHEAHEAH jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hehe joda :) lett :) fikk den på knoksen i dag :) hehe venter enda på lappen :) haha Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 haha, kuleste prosjektet jeg har gått gjennom hittil! STÅ PÅ GUTT! er vell like gammel som deg, men f. for en en arbeidslyst du må HA!? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 vel... i dag ble delene mine fra nederland (og mazda626 og LMB__) dem skulle ha hver sin chip, og eg skulle ha chip og stabstag :D gleder meg til det kommer :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 vell, var oppe og skrudde litt mer på delebilen... hugset til og med kameraet B) ser jævla mørkt ut der da... (er egentleg ganske mørkt også :S) hjulopphengene på hver side :) hele driten er nede, henger enda i håndbrekket på ene siden... glemte å hykke den av :rolleyes: motorrom bilde :) har plukket litt... luftfilterboksen, batteriet og radiatoren... aahhh hjulopphenget bak ute :) tomt og godt :D får hjem noen nye lysamaturer (eller hva faen det heter) så får vi opp noen mer lysrør, så skal det bli mye bedre å holde på :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Nesten rustfri delebilen din! :D Skal du sandblåse delene og lakke? Med nye foringer blir nok dette meeeget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 skal sandblåse/slipe det som er vert å ta vare på, blir en del nye stag her ja :) hehe rust ja, det er noe delebilen ikke mangler :D haha Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Gratulerer Elanzer, meget fett prosjekt, liker det du gjør med interiøret :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 takker :) har vært nede å skrudd på selve prosjekt bilen min :) fikk skrudd av den bjelken som understellet bak henger på, og har bestemt meg for at eg vil bruke den isteden for den på delebilen, da det var mindre rust på min (merkelig lite rust :D ) fikk også bort hele potta (som bare hang der) hehe skal mekke nytt 3" eller noe :) uff... ser for meg at det ryker lett 10 tusen i understell her ja :) alle foringer + masse stag som må ha nye hehe men blir hvertfall jævla god å kjøre etterpå :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg