Sæther Racing Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Orker ikke og gå igjennom hele tråden for og fine ut hvor mye effekt det ligger i mazda motoren, derfor spør jeg heller? Og grattis med lappen.husk politi tar den fort.jeg mistet min etter 4 måneder med lappen :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har faen meg lest igjennom 1054 inlegg nå og må si at dette prosjektet må være noe av det artigste jeg har fulgt med på...! har selv nettop kjøpt en bil som var i samme standen som 626'en i denne tråden var før han bynte. og tviler på at jeg kommer til og gjøre så mye som er gjort her!! rett og slett beundringsverdig!! og når sant skal sies var m3 skjørtene mye fetere på mazdaen når de sto "feil" vei:) men sleng ut fler bilder da!! og ta et skikkelig "før,etter" bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Dette har vært utrolig morsomt å lese:) Så mye pågangsmot å arb.lyst ekke mange som har...værtfall ikke så utgangaspunktet er slik som det er her. Blir nesten litt flau..hehe..når jeg ser hva du har fått til på en 2 års tid, men jeg har pussa på børsa min i 3.5 år nå å jeg ekke halveis engang. Dette er RESPEKT Elanzer. Ta vare på bilen å lappen..å ikke minst deg selv;) sees på treff. mvh Lars Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ditchy Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nå syns jeg det skjedde lite her! hvor er mannen med det imponerende pågangsmotet? (ikke bli fornærmet, jeg er bare utålmodig etter mer kvalitetsstoff!) Siter [v]Audi 90 2,3 20V (Artig bruksbil) [v]Opel Ascona A 2.0(Grombilen!) [v]Audi 80 1,8s (solgt) og kjøpt tilbake igjen :) [x]Hoda MT5 (PANG!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 De har holdt på å skifta motor på en mondeo, ferdig med den for en stund siden. så har de rydda ut av hønshuset for å få bedre plass, og mala det hvitt invendig for å få mere lys. Så skal vel bilene inn der. så om ikke så altfor lenge regner jeg med at vi får en oppdatering. Eller hva Elanzer? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 skjer det noe mer her eller? tror det er mange som venter i spenning elanzer, både på bilforumet og mopedportalen ;) stå på.. gromt prosjekt,og meget gjennomført Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 vel... siden eg fyller året i dag la eg inn noen "gamle" bilder.. må ikke glemme vi holder på å skru ut motoroen i RX7en ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Gratulere med dagen =) Håper vi får flere oppdateringer snart, er innom denne tråden hver gang jeg er her, og håper på oppdatering og bilder :) Stå på! Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Gratulere med dagen. Mazdan blir bra :respect Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Fått tak eller laget noen baklykter? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Elanzer, har fulgt med siden du startet tråden på Mopedportalen ;D Nydelig bil du har !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 grattis med dagen chris, funnet noen rustbobler enda eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Grattis me dagen ja.. Men RUST??? off da, må ikke nevne r ordet..!!:iconsm Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Som forventet så ble denne mazdaen helt konge. Husker jeg begynte og lese på prosjektet på MP når du hadde fått delebilen. Du vet hva du holder på med Elanzer, bilen ble støken.. Kommer du på Super street i Haugesund til helgen ? Hadde vært tøft og sett den "in real life" Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Dårlige nyheter folkens. Han prioriterer RX-7 først, få den kjørbar. Er fortsatt litt som mangler på 626en, bremserør, radiator +++. Så det blir nok ikke noe haugesundstreff. Elanzer.... ikke gå i samme fella som meg, få den ferdig:) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg