awt Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har bare et spørsmål til fjerning av skilthullet på bakluken din. Såvidt jeg leste, så sveiste du den ikke, men trødde noe plastikk nedi, og sparklet over, holder dette? Kunne tenkt meg å gjort det samme, men vil at det skal bli pent og ikke sprekke eller falle av. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ferdig tilpasset og klar til å plastsveisest inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det kommer nok en liten oppdate i kveld også kan jeg si =) Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 kan ikke sveise skilthullet på denne, da hele nederste delen av bakluka er ei stor refleks plate, så enkleste måte var da å ta ei plast plate, og legge ca 1 - 5mm innfor, også MASSE lim :P også masse glassfiber sparkel også "litt" finsparkel :) skal holde leeenge det :) holdet det ikke... tja... tviler på det, men da blir det nok ombygning av hele rompa :) vell... har gjort litt i dag også da :D runi fikk sveist riller i framskjermen :D første laget med grønt lagt i :D (grønt = glassfibersparkel) eg sliper grønt som bare F*** :D lagt i finsparkel på skjermen :) var så godt sveist at trengte bare enn tynn med finsparkel for å bli fin :D eg sliper ENDA mer grønt :D slik så fangeren ut når vi tok kvelden :) vi sparkler det verste før vi støper den, slik at vi slipper å legge 40 duker for at det skal bli fint... også slipper vi å sparkle så mye etter på :P går litt fortere når vi bruker 40 papir sånn som nå, isteden for 80/120 papir eg kommer til å bruke etter vi har støypt :D framskjermen montert på bilen, og bare slipt kjapt over sparkelen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 gleder meg til å se den bilen her ferdig lakka Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ja JEG og... fy feite å rå den er:smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Skal du beholde de orginale baklysa eller skal det skiftes til noe heftigere?det hadde gjort mye med rompa på bilen. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Gud, som jeg gleder meg til å se denne bilen ferdig! stå på mann! :D Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 rått! rå fanger! dette er den råeste prosjekt tråden på hele forumet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 kommer til å gjøre noe med baklyktene etter eu kontrol er i boks og motor og senkesett er i vognkortet... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 vel... ting har skjedd :D gammel og ny skjerm :lol: fikk nesten lyst på svart halvmatt bil nå... meeeen... blått er rått så forblir blå :lol: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fikk hjem et par smådeler eg har mangla av en på arbeid i dag :) ei lita "bru" til å holde panserpinnen, 2 kopper til å ha i motorrommet, dekselet rundt girstanga dekselet over skrua midt oppå dashbordet og en blank"knapp" til å ha i dashbordet hvor lyktespylerknappen var :) hiver med et bilde av midtkonsolen :) en kamerat trødde på den andre eg har liggendes å flyte + at eg ikke finner ene brakketen til den... så like Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 vel... i dag fant vi ut at det var på tide å få grombilen ut av låven og ut i hønsehuset... slik at vi slapp å få den ned låvebroa når vi skulle til lakk, også slapp vi at eventuelt sideskjørta tok nedi når vi gjekk over "knekken" mellom låvegulv og låvebroa :) ååå så fet :D aahhh digg å sitte bak rattet på sin egen bil etter den har stått på bukker i over 1 år :P her er vi i gang å skal skutte bilen over gardsrommet, kommer akurat gjennom og ca midt på vegen skjer det :( så vi må skrue den tilbake til gårsrommet... jekker opp og skrur av høgre spindel forran i en fart... NAMM grapset hjullager :evil: drog fram en annen spindel monterte denne i hu og hast, og fikk den på hjula og omsider inn i hønsehuset... var _litt_ forbanna da.. så ble ikke gjort mer denne kvelden :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cagiva2000 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dette var da litt tidlig :P hehe Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Shait! Var synd med det hjullageret da, men var vel bedre at det skjedde nå i stedet for første turen. Anyway. Dette blir utrolig rått!! :respect Likte den frontfangeren din. Blir det noen treff på deg i år? Slik at det er mulig å få se litt nærmere på herligheten? Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg