Elanzer Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 1328kr pr stk :) ja men da tror eg bare du bør holde kjeft da :P viss du sier at det ruster MINDRE av å ikke ha fyller en plass kan du stikke en annen plass og tro du kan noe... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 1328kr pr stk :) ja men da tror eg bare du bør holde kjeft da :P viss du sier at det ruster MINDRE av å ikke ha fyller en plass kan du stikke en annen plass og tro du kan noe... Hør her din jævla lurelakkerer., har vel faen ikke sagt det ruster mindre uten fyller, hvor får du det i fra? Går ut ifra at du skal ha noe over lakken viss du er så redd for steinsprut (tectyl, sprøtekitt eller body..) og hva er vitsen med fyller da? Og viss du ikke skal ha noe utenpå så kommer det iallefall til å slå hull i lakken og begynne å ruste.. OG at jeg tror jeg kan noe... er ikke poenget med ett forum at folk kan komme med innspill? Du spurte engang på 626 forumet om det holdt å overhale en motor som hadde gått 350000 med å skifte topp-pakning og plugger, og en annen gang skulle du støpe en bakskjerm med glassfibersparkel over glassfibermatte. Ikke så veldig gode ideer akkurat, men jeg kalte ikke deg en idiotsom ikke hadde peiling... Må tåle at folk er uenige med deg noen ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 men den gang så begynte eg ikke akurat å krangle over det... om så var... (og det var ikke en bakskjerm, det var topdekselet til kåpa bak salen på en motorsykkel, og den ble JÆVLA hard og stiv :P) men i og med at du sier at det ikke er mer rusthindrene med fyller på en del, så må jo det bety at det heller gjør at det ruster mindre da ? eller mener du at det ikke har noen forskjeld ? selfølgelig blir det mer rusthindrende om man har tykt med fyller på... sier seg jo selv det... et tykkere lakk lag er mer rustbeskytene enn eit tynt et... og med fyller blir det tykkere MAO mer rusthindrende... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Nå var det vel faktisk du som begynte å krangle og si at jeg kunne gå en annen plass å tro jeg har peiling og greier. Du må gjerne ha så mye fyller du vil for min del, men mener fortsatt det er unødvendig i og med at du bør ha noe annet utenpå lakken viss du er redd for steinsprut i hjulhusene og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Drit i å krangle da!!! Er så kjedelig å få e-post på en tråd hvor jeg må lese om deres konflikt! Ta det på PM så kan vi som ikke har noe med det å gjøre se på en Mazda ta form! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Enig, sorry laffy.. men er dessverre litt uenig med deg. Prøv gjerne og kom med forklaring hvorfor ting er bedre en andre ting, i stedet for og si at sånn gjør de det osv osv.. håper du skjønner hva jeg mener... no hard feelings Tilbake til overskiften:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Enig, sorry laffy.. men er dessverre litt uenig med deg. Prøv gjerne og kom med forklaring hvorfor ting er bedre en andre ting, i stedet for og si at sånn gjør de det osv osv.. håper du skjønner hva jeg mener... no hard feelings Tilbake til overskiften:) har forklart opptil flere ganger hva jeg mente, men er nok om det.. Uansett så syns jeg elanzer har ett pågangsmot som få andre, og viss han kommer til å gjøre den ferdig og ikke gå lei, så blir det sikkert en tøff bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 fikk lakka toppdekselet til motoren i dag :D samme farge som bilen blir, også skal eg polere dekselet i midten skikkeleg bling bling ^_^ Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 DET var den fineste blåfargen jeg har sett tror jeg :cocain: Jeg har polert mitt top deksel, har blitt som et speil.. ;) Brukte sånn spesiell tube greie, så at hammerlite produserte det, men har glemt hva det heter har det ute i garasjen hvis du er interessert. Så F2T *hostekremt* motoren er endelig på plass i bilen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 hmmm skal ikke ha noe f2t dritt eg :P FE3 POWA :P hehe og nei den er ikke i prosjekt bilen enda :) blir nok enda en liten stund til det :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 æh.. din tøs :crazysant Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 jaja fikk lakka motor rommet og hjulhusa i dag :D men er ikke helt fornøyd, får se det ann i morgen om eg pusser over det og lakker det en gang til... sprøyta fucka litt :angry: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Dette blir bra elanzer. Har fulgt med prosjektet ditt på MP, så du har gjort en grundig og bra jobb, men det lønner seg også vettu.. Fargevalget er jævlig bra. Du kunne jo pusset ned bokstavene på toppdekselet, slik at det skinner DOHC 16-VALVE.. Hva heter fargen ? Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ha vore ein sabla artig tråd å følgja med på dette.. Gleda meg te å sjå bilen ferdig med den fargen der..:) Knallfarge. Keep up the good work The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 nydelig farge, blir bra :) kiddie Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg