BaSsKiCkEr Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hallois, har fått meg Jetta:D:D:D:D:D å ska snart begynne på et skikkelig prosjekt.. Tok akkurat noen bilder av den.. Men vet ikke hvordan jeg legger dem ut..:( Har ikke helt planlagt hvordan jeg vil ha den enda, det kommer snart, har kikka på en del bilder her på forumet, og her var det mye god inspirasjon.. Hvis noen kunne vært snill å sagt åssen jeg legger ut bilder så hadde det vært fint..:D Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 photobucket.com er en fin ting Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Register deg på photobucket.com last opp bilder der og kopier adressen under bildet og slik: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg