stigare Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by eplesaft hehe. nå er den igjennopplivet. . . Begynner å bli matt i lakken etter all vasken :) vask vask vask hehe Kenneth (han soim kjøpte den) hehe.. godt å høre at du passer godt på den. Har vel aldri noen gang vært møkkete i mange timene så lakken er det umulig å vaske av fant jeg ut ;) Du bør forminske bildene på siden din ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 La og merke til forrige eier bildene var ganske bra ;) Og er det du NoLimit eller du eplesaft som har kjøpt måler holderen i a stolpen? Lurte på hvor den er kjøpt.. Tenkte på noe slikt jeg å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eplesaft Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Stemmer det. det var det jeg skulle gjøre. . takker .. . er ikke helt ferdig ennå da men . . kenneth Siter Audi A4 1.8 20V www.eplesaft.tk (Under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eplesaft Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 NoLimit har veldig fine bilder å jeg gleder meg til sommeren for å ta slike bilder. Veldig vanskelig å ta fine bilder på vinteren synes jeg. . . Instrumentholderen til a-stoplen er kjøpt hos en kamerat som har "Streetfighter Perfomance" Alt i fra luftfilter, fjærbenstag, g-måler, instr.holdere, neon/led lys, vinger, coolere, mye til japse generellt. Si fra om du er intressert så får du nr te han. F.EKS: Selger luftfilter (åpent) til 300,- som koster 800-1300 hos andre butikker. Pop-off = 998,- (i butikker rundt om så koster de som streefighter performance leverer 2000. Masse gode tilbud å nettside er underveis!! Instr.holderen koster rundt 600-800 i butikk, men hos streefighter = 300,- Kenneth Siter Audi A4 1.8 20V www.eplesaft.tk (Under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 GAMMEL Tråd men noen som vet noe om denne bilen nå? Hvor den holder til og ikke minst hvordan den ser ut? Bilder :D Edit: Fant ut at den går i Grogn og eies av en Geir Aspnes. Lurer virkelig på hvordan denne ser ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg