stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by lazzario står bilen med feilene enda eller er de retta ? Står med feilene. Kan selges til 115.000,- nå. Hvis ingen snart kjøper den så skal jeg sakte men sikkert rette på feilene. Men prisen vil også stige til nærmere 130.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 kiddie :dude: blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 meget fristende..! Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by lazzario meget fristende..! Frister det enda mer om jeg setter ned prisen bittelitt til da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 SOLGT! Da endte min "audi-karriere". Dro nettopp fra gårdsplassen nå.. litt rart å se den dra. Men nå blir det påkost av honda for alle pengene! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 og hvor kan vi se den neste gang?? du har vel solgt til en som er verdig til og ta vare på den?? kan ikke ha hvem som helst i en sånn bil vetu!!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by mr|ece og hvor kan vi se den neste gang?? du har vel solgt til en som er verdig til og ta vare på den?? kan ikke ha hvem som helst i en sånn bil vetu!!!! Den ble solgt til Trondheim. Er sikker på at han som kjøpte den kommer til å ta bra vare på den. Var veldig nøye. OG det liker jeg! Var nok en verdig eier han. Så får nok se den på mer treff fremover.. blank og fin.. savner den alt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by NoLimit Den ble solgt til Trondheim. Er sikker på at han som kjøpte den kommer til å ta bra vare på den. Var veldig nøye. OG det liker jeg! Var nok en verdig eier han. Så får nok se den på mer treff fremover.. blank og fin.. savner den alt...... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: drunk drunk :nono: :nono: :nono: Der ble Norges peneste A4 solgt På GRISE TILBUD!!!:mad: Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: drunk drunk :nono: :nono: :nono: Der ble Norges peneste A4 solgt På GRISE TILBUD!!!:mad: :) tusen takk for den. :D Ble solgt billig syns jeg og.. men med de feilene som var så kunne jeg vel ikke forlangt så mye... Må ærlig si jeg savner den...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by NoLimit :) tusen takk for den. :D Ble solgt billig syns jeg og.. men med de feilene som var så kunne jeg vel ikke forlangt så mye... Må ærlig si jeg savner den...... R.I.P Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo R.I.P Den ekke død...den er bare solgt...hehe...;-) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eplesaft Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 hehe. nå er den igjennopplivet. . . Begynner å bli matt i lakken etter all vasken :) vask vask vask hehe Kenneth (han soim kjøpte den) Siter Audi A4 1.8 20V www.eplesaft.tk (Under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 da er det vel på tide å polere ;) Og ingen pissing på bmw, då Pisser eg på deg! :pisser:eplesaft:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eplesaft Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Er jo ikke jeg som gjør det. Er jo tommy ;) Neida, bilen er glimrende i lakken. skal lakke opp panseret. . http://www.eplesaft.tk skriv inn i gjesteboka. kenneth Siter Audi A4 1.8 20V www.eplesaft.tk (Under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Et lite tips til siden din, forminsk alle bildene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg