Gå til innhold

G60Turbo GullGolfen

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er en Garrett T3 med trim 60 kompressor og .63 eksosdel.

Ga 5200sek for den, "brukt" gått 200mil. Kjøpte den av en svenske.

Veier 8kg, (forrige turboen veide 3.5kg)

Duger til "350hk" i en cossie visstnok....

 

Satser på å vri om nøkkelen om 2-3uker, så får man se hva man gjør med bilen.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det du som var innom shell her om dagen? på bærums verk? :) når jeg lurte på om det var du som hadde gullgolfen? er en av de "gærningene" fra det teltet på vålerbanen hehe.. bare lurte på om det var deg serru... kommet langt på bilen eller?

Volvo 940LT 95'

Volvo 245 86'

x - Volvo 245 91'

x - Volvo 240 GLE 86'

x - VW Golf MKII 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elling

er det du som var innom shell her om dagen? på bærums verk? :) når jeg lurte på om det var du som hadde gullgolfen? er en av de "gærningene" fra det teltet på vålerbanen hehe.. bare lurte på om det var deg serru... kommet langt på bilen eller?

 

Ja det var han som var i telte med dokker å æ som har den svarte gt-ren som også var med dokker i telte.:cool:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurt. ;)

 

Var din hvite golf som sto oppe på shell der går jeg ut i fra?

Pen bil.

 

Har egentlig ikke så mye igjen på bilen min nå, bare litt skruing og mapping av sprutet. men er litt uinspirert om dagen, så jeg tar det som det kommer, men skal prøve å bli ferdig til gatebil, og iallefall til vw-audi 10års jubileum 7-8juni. må jo ta rotta på noen S-audier i år og... :D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 16 v turbo den saken din ?

 

Snakket med en som holder på å bygge 16 v turbo, han skulle bruke audi s4 stempler - de skulle passe rett i og sattset da på et trykk opp mot 1,3 bar. Denne motoren skal stå i en golf 1 - og kommer kanskje på hovedtreffet.

 

Hvilke stempler bruker du ? Hvilken veiv og staker ?

Hvilken innspruting ? Mer info ? Alle som har 16v turbo må gjerne fortelle mer detaljer ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Er det 16 v turbo den saken din ?

 

Snakket med en som holder på å bygge 16 v turbo, han skulle bruke audi s4 stempler - de skulle passe rett i og sattset da på et trykk opp mot 1,3 bar. Denne motoren skal stå i en golf 1 - og kommer kanskje på hovedtreffet.

 

Hvilke stempler bruker du ? Hvilken veiv og staker ?

Hvilken innspruting ? Mer info ? Alle som har 16v turbo må gjerne fortelle mer detaljer ...

 

8v turbo, orginal g60 bunn og topp, Haltech E6K motorstyring....

Står vel mer info ett annet sted i tråden her....

 

Starky: Pen bil du har da, rallye front gjør seg godt det!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullgolf: jepp den er min.. takk :) men nå er den stælt... den ble stjålet på lørdag!! faen ass.. jeg og brodern var 20 meter unna med hvert vårt balltre ass... var så nære... var kl halv 4 om natta ca.. den har blitt sett kjøre rundt 2 eller 3 ganger.. noen som har sett den i bærum/asker? hvit golf med svart og hvit skjer, svart 90 fanger, rødt panser og gullfelger! :) ganske gjenkjennelig...

 

er så jævlig irriterende.. har jo brukt litt timer på den :(

Volvo 940LT 95'

Volvo 245 86'

x - Volvo 245 91'

x - Volvo 240 GLE 86'

x - VW Golf MKII 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår