L-J Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 orginal modd Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 errh.... whaat? glemte å legge ut bildene eller? :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 photobucket er nede nå...kommer vell tilbake snart..håper jeg:rolleyes: ;) EDIT: og da var photobuccekt tilbake igjen... angående modden.... så må du være mer nøyaktig..er endel steder hvor det har blitt store merker fra den gamle lakken.. men..ellers en bra mod;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Grei første modd, eller, er det andre? Uansett, vær litt mer nøye, bruk mer tid, så blir det bra dette :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ja, du skulle vært mer nøye med lakkering, byttet ut felgene, gjøre blinklys om til hvite eller svarte.. Og evt, større vinge.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hey! en til 12 åring jo!:D Jævla bra modd bedre en minn første, det skal jeg si deg;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg