allyse Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Har fått et spørsmål om å finne ut hva det på bildet er. Noen har ment det har noe med bil å gjøre. Noen som veit? Jeg klarer ikke å gjenkjenne det. http://automotor.no/priv/godknows.jpg Mvh Allyse --Jada Mitsubishi EVO8 var morsomt det....-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Gjetter på en meget avansert lyspære..... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Tidsmaskin.......... Eller en kretskort tester. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Jeg holder en knapp på tidsmaskin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Sokkel eller en bryter, altså, en del av en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by X-ecutioner Jeg holder en knapp på tidsmaskin... Definitivt.. Helt klart en tidsmaskin :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ja helt klart en tidsmaskin av typen XJ.402 series2b morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Skal spørre på et elektronikkforum jeg vanker på. Håper det er ok at jeg bruker din link, og ikke hoster bildet selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Pappa, som har bygget en datamaskin fra scratch*skryteskryte*, sier at det kan være tenningslåsen... ka dokker tru? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by X-ecutioner Pappa, som har bygget en datamaskin fra scratch*skryteskryte*, sier at det kan være tenningslåsen... ka dokker tru? Hmm, høres jo ikke dumt ut, i så tilfelle hadde jeg rett da, ja at det var en bryter da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Ser ikke ut til at de har snøring på det elektronikkforumet mitt ihvertfall... http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=69434 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg