ALJ_GSi Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 projekt? kan si det sånn... alt skal ut og nytt skal inn, det inkluderer nye kartlommer forran og full instalasjon bak i glass fiber. om alle høytalere og forsterkere blir nytt Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Dette ser bra ut.For mitt vedkommende venter jeg på den nye serien til Focal Utopia.Først å fremst er pris veldig avgjørende. Serien kommer ikke før på ny året.Men venter i spenning. Blir det for dyrt må jeg nok vurdere dette.Mulig SS. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 trukke jeg skal starte på et nytt nå, må bli ferdig med det jeg holder på med :D Du skal vell snart begynne på nytt du Lars ??? :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Hillmeister trukke jeg skal starte på et nytt nå, må bli ferdig med det jeg holder på med :D Du skal vell snart begynne på nytt du Lars ??? :D Kjeften din :D Som du så tidligere i kveld så skjønner du hvorfor ting tar tid ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har nok blitt "lurt" til å begynne på noe nytt nå. Har jo endel fra før men dette skal inn: Cadence ZRS-10 Cadence ZRS-4 Stinger 5farad JL Audio 10W-7 x2 Focal 165KP (skal nok ha ett til ja) Focal 165V2 Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal kvitte seg med ett stort SPL batter vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 titta litt på oppbyggingen av den svenske pg bilen som bygges nå. der hadde dem brukt noen store exide batterier. de heter exide gel 85 og ser ut som sånne store 110A fritids batterier du kan jo sjekke om du finner disse, exide er jo ikke så dyrt heller Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Nei ikke så dyrt som stinger hvertfall. kosta vel 8000lapper for dems. Har noen Maxxima baterier men vil gjerne holde vekta litt nede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Nautiluz Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal kvitte seg med ett stort SPL batter vel? Skal du ha skikkelig fete batterier bør du kikke på Odyssey og Genesis. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 vet du priser på dem? Eller eventuelt hjemmeside.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Nautiluz vet du priser på dem? Eller eventulet hjemmeside.. Gå inn på http://www.enersys.no så finner du tlf nr. Du kan så gå videre til http://www.enersys.se , for å¨finne info. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 forresten hvordan ville du ha bygget 2stk JL audio 10W7 i en bmw E34. har jo kun den lille porten mellom setene inn i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Nautiluz forresten hvordan ville du ha bygget 2stk JL audio 10W7 i en bmw E34. har jo kun den lille porten mellom setene inn i bilen... Jeg ville bygget en kasse hvor jeg vinklet subbene inn mot skiposeluken. Sørg bare for at det er tett mellom baffelen og bagasjerommet. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 eller så kan man vel ta å bygge porter inn gjennom luka, men sq's forslag er best viss man skal ha lukka kasse Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by ALJ_GSi eller så kan man vel ta å bygge porter inn gjennom luka, men sq's forslag er best viss man skal ha lukka kasse Vennligst ikke bann i mitt nærvær:D ;) (LES: ikke nevn bassrefleks) ha ha ha Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 uff.. Jeg som trodde det ikke skulle bli en så stor ny investering.. Men nå er nytt bestilt... Kunn JL.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg