antheus Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 7,5X17" Felger selges. dekk forran brukt 1 mnd. dekk bak brukt 1 sesong. Dekk er i dimensjon 205/40-17. Boltsirkel er 4X100 Pris 5000,- Felgene er nesten helt lik de på bildet. Bare annen senterkopp og uten kant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 kan høre med noen kompiser.. det skulle vært vinterdekk på dem :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Er ikke det på tide og starte planleggingen til sommeren da? Prøvde de på Lupoen. Få faen så trangt det ble :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 har 16" tsw venom jeg.. trenger ikke nye sommerfelger Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Kunne du slengt ut et bilde av felgene/dekka eller?? Interessert!!! :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Sorry. Det H****** digtalkameraet mitt virker ikke. Men jeg ser at du bor i Oslo. Det er bare og ta deg en tur på Carl Berner og se på de. Koster jo ingenting og titte på de :) Sender deg en PM med tlf nummeret mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Felgene er ikke solgt enda. Nå er prisen 4500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Hei!! Hvilket innpress er det på felgene dine? er de ripete eller er det kast i dem? hvor mye mønster er det på dekkene? Har du et bilde av dem nå? Oi det ble mange spørsmål på en gang det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Inpresset er 30. Stod tidligere på en E30 Cab. (senket 60 mm). Dekkene har veldig godt mønster. Fremdekkene er brukt 1 mnd. Viser ikke slitasje. Bakdekkene 1 sesong. (har aldri spolt med dei) Den ene felgen har noen riper etter at dama lånte bilen. (ikke bulker) Resten av felgene er 100 % Ingen kast i noen av de. Har ikke noen bilder nå, desverre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Det hørtes ganske interessant ut!! Men det jeg egentlig har lyst på er noe ala OZ racing eller tsw venom, men disse felgene var jo også ganske fete men jeg klarer ikke forestille meg disse på bilen min. Så visst du hadde hatt et bilde:D (du er sikkert lei av alt maset om et bilde nå) Men jeg skal tenke på det, det er jo et godt tilbud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Felgene er nå solgt. Så til alle som ikke kunne bestemme seg for og ta de eller ei: De ble solgt skikkelig billig.....:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg