Nox Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Har disse to intercoolerene, men lurer på hvilke jeg skal bruke.. Volvo ICen passer jo perfekt ned i motorommet. denne skal tåle max 1,2 bar, har mye større overflate enn s4 icen, men likevel endel mindre masse. Audi ICen er mindre men mye tykkere. Denne skal vel også tåle endel mer trykk enn volvoICen, men endel knot å få montert i bilen. lurer på vilken jeg skal bruke jeg.. det som egentlig trengs er at noen kommer å sier at S4 ICen er mye bedre.. eller omvendt;) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Ville valgt den som fløder mest. Er ikke 740 IC veldig tynn? Veit at der er folk som kjører på mer trykk enn 1.2 på volvo IC`n men de har laaaaange slangeklemmer som går rundt hele IC`n så ikke ende tankene spretter av. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 volvo icen er tynn ja.. ganske lik radiatoren Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Nox volvo icen er tynn ja.. ganske lik radiatoren Gå for S4-coolern.. Har selv hatt en 244 med B230FK og TD04HL-19T (V70 AWD-R turboen) og prøvd med 740coolern.. På 1.2 bar small endetankene av, på 1.4 bar sprengtes endetankene (plast-sjait). Høyt trykkfall på den også (1.1 bar før cooler, 0.8 etter cooler). Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 ok da blir det nok til at jeg bruker den.. tenkte å montere den rett bak grillen (Er plass) men slangefestene står hver sin vei så det blir jævli kukete.. det som i mitt hode funker er å skjære ene endetanken og snu denne opp ned og sveise på.. bør vel funke. Jeg er ikke akkurat verdens beste sveiser og icen er vel aluminium. hvordan blir dette å sveise? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasberge Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Selvsagt må du sette i audi s4 ic'en. det er en dyrere ic,som kommer fra en langt dyrere og bedre bil! hilsen audifan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg