eirikvw Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Ønsker å kjøpe interiør til golf 2. Må være svart, eller delvis svart. Håper å komme over et rallye interiør eller liknende helst med, men kan og kjøpe uten dørsider. Ord som recaro og el. justerbare er heller ikke og forrakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Dale Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 HAr komplett interiør til audi a3 1,8t. Grå/svart Alcantra. HAr halt invendig utenom ratt å girkule. Midkonsoll stoler dørtrekk foran ALT me andre ord. Tøft me noen ingen andre har. TEnkte ca 3000kr for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 bilder? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Espen Dale HAr komplett interiør til audi a3 1,8t. Grå/svart Alcantra. HAr halt invendig utenom ratt å girkule. Midkonsoll stoler dørtrekk foran ALT me andre ord. Tøft me noen ingen andre har. TEnkte ca 3000kr for dette. Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Espen Dale HAr komplett interiør til audi a3 1,8t. Grå/svart Alcantra. HAr halt invendig utenom ratt å girkule. Midkonsoll stoler dørtrekk foran ALT me andre ord. Tøft me noen ingen andre har. TEnkte ca 3000kr for dette. Du har vel ikke det elektriske til motoren til salgs? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Og DU har vel ikke rallye interiøret ditt til salgs vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by eirikvw Og DU har vel ikke rallye interiøret ditt til salgs vel? ;) Jo faktisk. Ligger en tråd på forumet. Søk på nicket mitt. Venter på at en kar skal legge ut bilder på mail for meg, men kan sende deg bilder på mail nå hvis du vil. Så får du komme med et vetig bud. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Mitt er alltids tilsalgs.. Stoler foran og baksete... Er ett gti-interiør som jeg vil tro stammer fra en mk3 gti. Ikke ett eneste hull eller flenge i det. Ikke slitt på sidene heller. Faktisk ett av de mest velholdte gti interiørene jeg har kommet over. Er sort, med grønn/rød nyanse på midt-delen. Pent er det. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 pris+ bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Hehe Jeg har handla meg svart skinn interiør, forstoler, bakstoler, veggplater, skal hente i tyskland neste helg, jippi! Det passer så bra med at resten av bilen er supersvart. Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by Grimmee pris+ bilde? 4000,- har ikke dørsidene.. Men interiøret er PENT Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeptyS Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 kan kjøpe mitt interiør.. men tror det er grått.. får det for en meget billig penge.. Siter mvh. NeptyS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by Phantom 4000,- har ikke dørsidene.. Men interiøret er PENT Pent var det, men litt for mye for ukomplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg