X-TOM-X Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Trenger en dump ventil som lager den berømte pysh lyden. Dumpen må være av den typen som er universial. Dumpen skal bli brukt på en Nissan Bluebird Sr Turbo. Noen som har en dump til overs sleng inn et svar:D Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Hvorfor ikke kjøpe en ny, koster ikke all verden, gjerne RFL 'real fucking loud' Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg har dumpventiler... De koster 1250.- Tenkte egentlig ikke å selge noen før jeg har fått testet de selv, men siden du er på utkikk så tenkte jeg at jeg kunne nå si ifra i så fall.. Jeg får montert en på skylinen min over helga.. men jeg lader foreløpig kun 0,55. Hvis du er int. så kan jeg legge ut bilder.. De tåler 1,6bar og har dobble "trompeter" :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 For all del legg innpå bilder:D Har vært å kikket på Blitz SS og RFL. Men hva dump bør jeg bruke vist lade trykket ligger på rundt 0,5- 0,7 ? Har også sett på billig merke dumper, men faller ikke i smak. Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 BMW 345- Importerer du fra sverige? kos vil den 50mm dumpen ta seg ut på min bil? Er det rå lyd i den? Hva merke er det? Er den bra maskinert?:D Finnes det noe kit(slanger/flens) som kan følge med? :D Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Her har du endelig noen bilder....Tok bare noen med dårlig oppløsning så det gikk raskt å laste de opp.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg