Hersker Hans Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "pipe" til å få denne låsebolten. Han som solgte meg bilen klarte ikke finne verktøyet. han hadde hatt bilen i 2 år. men aldri hatt behov for å ta av hjula. Jeg har tatt av sånne låsebolter på høggern uten verktøy før. brukte slegge og meisel. går bra det. men lett å ødelegge felg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 sveis på en bolt eller noe annet du kan få tak på med rørtang el. det funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 sveis på en mutter eller bruk luftmeisel ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Jeg har luftmeisel. Prøver det jeg. Mulig jeg banker på en trang pipe med slegge. kanskje det funker og. Jeg får de vel av. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Vinkelsliper.. bruke dette fantastiske redskapet til å lage ei kløft i midten av bolten. Så er det bare å ta et passlig stort skruhjern og skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Superkølla Vinkelsliper.. bruke dette fantastiske redskapet til å lage ei kløft i midten av bolten. Så er det bare å ta et passlig stort skruhjern og skru. dette tror jeg ikke du kommer langt med.. har nu noensomhelt anelse hvor hardt ed boltene sitter? du må nok ringe supermann for og få løs den om du skal bruke flatjern.. sveise på en bolt er nok det enkleste.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Superkølla Vinkelsliper.. bruke dette fantastiske redskapet til å lage ei kløft i midten av bolten. Så er det bare å ta et passlig stort skruhjern og skru. Kan det være at den eminente hjernen ikke har oppfattet at den bolten det er snakk om sitter "inni" felgen på bildet vist i første post? Spør du meg vil jeg mene og påstå at selv en oppbrukt 5" vinkelskive vil være i grøvste laget for denne oppgaven. Spesielt med tanke på hva slags felg som sitter der... Hvis det dreide seg om en volvo-stålfelg ville ikke innsatsen vært like høy. Sveise på en bolt virker greit nok, bare godset er sveisbart. Personlig ville jeg oppsøkt et par tre velassorterte felgforhandlere. Det er neppe såå mange varianter av den der. De som virkelig VIL ha de felgene får dem av, men da har du, Hersker felgene dine i fred for en tilfeldig TapeR som passerer. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Skal sjekke med et par dekkforhandlerere. Det er ikke så stress enda. med tanke på at bilen ikke skal kjøre så mye før neste år :). Bolten stikker akkurat så mye ut at jeg kan kutt litt i den med vinkelsliper uten at jeg tar felgen muligens. Prøvde å banke på en trang pipe. Men det gikk ikke så lett :). Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 dekkforhandlere har sånn universalspipe som dem setter på. den strammer mer og mer jo mer man tar i.. så den får garatert ut bolten din. og det koster ikke dem/deg ei drue å ta ut de bolta Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laredo 85 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Sleit med en sånn på en Golf. De hadde ihvertfall verktøyet på møller ryen, kosta 60 kr eller noe. er en skikkelig drittbolt, røyk 3 av 20... uten luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 er ikke det samme type låsebolter som de selger på biltema? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Granada3.0GL er ikke det samme type låsebolter som de selger på biltema? Er det? det var interessant? kanskje det ikke finnes så mange versjoner da? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 vet ikke men syns huske de så sånn ut.... kikk i katalogen Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Har fått av låseboltene nå. skjærte et hakk med vinkelsliper og sveiset på en meisel og brukte skiftenøkkel og fastnøkkel på meiselen. gikk veldig smertefritt. ingen riper i felgene. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg