Gå til innhold

Værdens raskeste pickup!!

Ranger emnet


Stephan

Anbefalte innlegg

Originally posted by X-ecutioner

jeg så faktisk en SRT10 her om dagen i asker.. Småfet bil.. med 21" felger:)

Men.. med en liten hund med klær på inni, og en mann som så ut som om han kjørte en 10 år gammal subaru..

 

Ja, fin bil.

 

Men den kommer med 22" orginalt, så det ville være merkelig om den gikk ned en størrelse :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men jeg prøver meg fordet:

 

(En av) verdens raskeste gateregistrerte GMC Syclone eid av "Syclone Robban" har passert 10sec grensa.

 

Syclone-Robban klarte 9,91sekunder på Tullinge Raceway.

 

9,91sec 223,1km/h 60fots tid på 1,46 sec.

 

Uansett hvilken pick up som er raskest originalt så er det hittil ingen som slår hans?! :cool:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg tilfeldigvis slik at jeg selger både f-150 lightning og Dodge SRT-10... så.. RAM SRT-10 er verdens raskeste serieproduserte pickup! 256km i topphastighet, ford F-150 Lightning ble tatt ut av produksjon da Ram kom og vil ikke produseres igjen før i 2005 som 2006 modell. Da vil den nok også denge SRT-10 ganske kraftig.Som dere sikkert skjønner er det ganske kraftig kniving mellom ford og dodge og dette er jo bare gøy for oss:) kan jo nevne at den "nye" ford lightning vil ha en kompressormatet motor på 500hk og en ekstra "boost" funksjon på enda 50 hk når det trengs:) Gleder meg til å se hva Dodge finner på da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert gøy om en av Merc sine motorer tokk seg en tur overdammen (innenfor DCX)

6,5liters Biturbo V12ern .. en motor Merc kunne hentet mer uta .. men de klarer ikke å lage bedre girkasse :P

Dodge Ram 65AMG :P

 

 

(ønske tenking jeg vet...)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

Hadde vert gøy om en av Merc sine motorer tokk seg en tur overdammen (innenfor DCX)

6,5liters Biturbo V12ern .. en motor Merc kunne hentet mer uta .. men de klarer ikke å lage bedre girkasse :P

Dodge Ram 65AMG :P

 

 

(ønske tenking jeg vet...)

 

Det hadde vært.....helrått!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt merkelig at ikke Chevrolet har hengt seg på denne bølgen.Den lille Sportsiden med firehjulstrekk og en kompressormatet 8,1 liter (502) burde kunne konkurere med både Ford og Chrysler.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår