ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 har den der skjørter? for meg ser det ut som den har den ikke har det... Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 syntes de så mistenkelig originale ut jeg, ser ingen forskjell, iallefall ikke på dette bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 fin vinterbil da, lite pinnsvin i veien og fanger går tvers av haha :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by gsi-power fin vinterbil da, lite pinnsvin i veien og fanger går tvers av haha :D Du skal se min du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 blir jo høy med orginal fanger.. fått på m front, m leppe og gt leppe der hadde det blitt ille! hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hehe...tviler ikke, så bor du i bumperlandet også da :D 40km/t og fartsputer, er jo det vi er kjent for jo !:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Sliter med å komme meg hjem til tider ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 norge sux:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by westside Bilen er jo stort sett original, med mye senk og nye hjul... Kjøp justerbar senk og like felger, vals skjermer, og du har en omtrent lik bil... Nettopp! Det er det som gjør det så genialt! Denne E36'en er skamfin selv om det nesten ikke er gjort noe med den. Jeg er fristet til å trekke frem mine to yndlingsutsagn; "Keep It Simple Stupid" og "Less Is More". Men for all del, smaken er forskjellig; jeg liker enkle, rene og stilfulle biler, mens andre liker Lexuslys. Smak / personlige preferanser er helt individuelt er det jeg prøver å si. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Klart smaken er forskjellig, jeg skulle bare frem til at det ikke skal mye til for å få en bil til å se tilnærmet lik ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 B.T.W : SKJØRTENE ER ORGINAL!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 E36 M3 styling er etter min mening det fineste til e36. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 den har ikke skjørter!Vanlig ramma du ser der..det ruglete greiene.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Var det jeg mente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Men i herrens navn da.. Det er kanaler :) Ingen skjørter på den bilen der. Og m3 styling er ganske fint ja, Rieger og alt den andre driten er bare jall. It's overkill IMO! Skal prøve meg på noe som ikke er å se her til lands etterhvert håper jeg, stilfult og diskret. Får se over vintern. Dyre greier :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg