Sea_West Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 HAHAHAHAHA ok da var det jeg som dret meg ut;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by C_West Dette blir VELDIG bra. Utrolig rått prosjekt, åssen går det med bilen, venter i spenning på noen bilder, hva med lakkering???? siden bilen er helt ny er sikkert lakken jævelig fin den, men du har ikke tenkt på noe perlemor eller noe?? Keep up the good workthumpsup Takk takk, spent selv jeg:D Blir nok ingen lakkering gitt, må ta ting etter lommeboka og da er det andre ting som jeg heller prioriterer på bilen... Er er en del arbeid inni også... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by JHS Se der ja, ble mye bedre, bare og komme i gang med styling og felger nå... Bestemt deg for noen felger nå eller? Og du som ikke ser forskjell på før og etter senkingen, vurdert og ta en tur til optiker? Lurer på om det er på tide... Ser stor forskjell ;) Halla! Skal begynne inni bilen nå, kline på Brown Bread og trekke kabler, Så skal jeg tilpasse stylingen og sende til lakkering! Har ikke funnet noen felger, er 05 nå så det kommer vel noen nye felger snart håper jeg! har ikke klart å finne noe enda ihvertfall:( Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg måtte leke meg litt i PSP for å illustrere hva jeg mener. Før senk: Etter senk: Og til slutt ManiaC senk: :cool: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 He he he:roll: Litt mye gummi, er 55 profil, skal ha 35! Men, det var et et bra forsøk:D Er vel sånn 18" blir på bilen... Er 18 på denne: Men den har da luftfjærer fra G.A.S German Airride Systems 20 000,- +mva inn til norge:( med en del mer senkingsmuligheter! Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by C_West HAHAHAHAHA ok da var det jeg som dret meg ut;) Gikk vel på en liten smell der ja :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Blir bra det her.. Har samme elementer som deg, men digital monoblokk istedenfor.. Er fornøyd med lyden.. Bare få spilt de inn, så blir det litt bedre.. Må ha nye kasser også.. Anbefalt er lukket kasse på 25L.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 He he, vet det...blir lukket kasse også(25l) Begynner riving av Fabiaen til helgen, har 10m med brunt brød som skal inn:D og en del meter med kabel som skal trekkes... Må stå på nå skal jeg bli ferdig til våren! Driter i skillerele da, er ikke nødvendig når jeg bare skal bruke en forsterker... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by UnO He he, vet det...blir lukket kasse også(25l) Begynner riving av Fabiaen til helgen, har 10m med brunt brød som skal inn:D og en del meter med kabel som skal trekkes... Må stå på nå skal jeg bli ferdig til våren! Driter i skillerele da, er ikke nødvendig når jeg bare skal bruke en forsterker... Heldigvis så slapp jeg å begynne med det nå.. Gjorde jo det sist jeg begynte med anlegg.. Vurderer kanskje om jeg skal kjøpe to elementer til kiddie Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dette blir sinnsykt rått, ikke gi opp denne... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Gir ikke opp:D Det lover jeg, gleder meg fælt til jeg blir ferdig... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by UnO Gir ikke opp:D Det lover jeg, gleder meg fælt til jeg blir ferdig... Det er bra, gleder meg til å se denne ferdig... Hvis du vil ha litt mere power er jo Fabia RS kommet da.. RS motor er gromt.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Fabia RS kom i 03, 1,9TDi, 130hk! Veldig god bil og kjøre, hadde en sånn på jobben her, men den blir ganske dyr hvis du skal ha med alt ekstrautstyret jeg tok med på min! Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Nalletiger Det er bra, gleder meg til å se denne ferdig... Hvis du vil ha litt mere power er jo Fabia RS kommet da.. RS motor er gromt.. Han er nok veldig klar over det ja, jobber på Skoda forhandler ;) RSen gikk faktisk veldig bra, testet den litt en helg, gikk likt om jeg kjørte alene eller om vi var 5 i bilen :) Men som Uno sier, den blir fort dyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by JHS Han er nok veldig klar over det ja, jobber på Skoda forhandler ;) RSen gikk faktisk veldig bra, testet den litt en helg, gikk likt om jeg kjørte alene eller om vi var 5 i bilen :) Men som Uno sier, den blir fort dyr... Okey, visste ikke hvor han jobba jeg... blir nok fort litt dyrt ja.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg