UnO Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Bilen: 2005 Skoda Fabia 1,4TDi 75hk Styling: AXONtuning Concept Faby front, bakfanger, sideskjørt, baklykter og carbonpanser, sote ruter hos Riis Senkesett: KONI SportsKit 1150, just i høyde og stivhet Spiller: Alpine CDA 9815 RB Forsterker: PolkMOMO c400.4 Carbon Series Frontsett: PolkMOMO MM6 6,5" Component System Basser: PolkMOMO MM12 12" Div: Stinger kabler, sikringer, kabelsko og kondensator Felger: Ikke bestemt Var heldig hvis jeg fikk bilen før jul fikk jeg akkurat høre her:( Sportspakken blir bare utsatt hele tiden... Alle mods skal være ferdig til våren... Bilder og mer kommer når jeg får begynt, gleder meg mer og mer :D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Blir spennende og se.... Sleng ut noen bilder av stylingen og greier da vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Fikk styling og baklamper på fredag:D Skal gjøre det...må bare få lagt bildene et sted??? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Fett med annerledes prosjekter..... Få lagt ut bilder nå så man kan få titte litt:) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Dette høres spennende ut, har hørt rykter... Fabia er en utrolig morsom, men glemt, liten bil! Har kjørt den lille dieselmaskinen i en Polo, og den er veldig MORSOM! Artig lyd og hele pakka. Gleder meg til å se bilder!! :D Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by manics Dette høres spennende ut, har hørt rykter... Fabia er en utrolig morsom, men glemt, liten bil! Har kjørt den lille dieselmaskinen i en Polo, og den er veldig MORSOM! Artig lyd og hele pakka. Gleder meg til å se bilder!! :D Fabian er veldig artig å kjøre, har selv kjørt en 1.9tdi noen ganger, og den hadde trimchips og greenfilter, kjente det "sparket" greit til å være en Skoda og halveis kone bil. nå skal det sies at det er min far som bruker den som pendlerbil og han er fornøyd med den, har vært noe kluss med hjul lagre som har vært byttet 3-4 ganger. men ellers en artig bil som er verdt pengene. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by UnO Fikk styling og baklamper på fredag:D Skal gjøre det...må bare få lagt bildene et sted??? http://www.photobucket.com keep us updated!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Da fikk jeg høre i dag at bilen var klargjort for produksjon, så da er den vel ferdig om et par uker og kommer til norge ca 3 uker etter det...Gleder meg skikkelig nå:D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Gleder meg til å se bilder av prosjektet, nærmer seg jo desember nå! :) Kikka på Skoda Fabia RS på autofil-messa....den er bare SEXY! Håper flere oppdager denne lille godbiten som bare BER om felger og senking!! yummy Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Blir bra dette her... :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Bilen ble da produsert fredag 5. november, så vi har da samme bursdag:D Tar vel et par uker nå så står bilen i bakgården her:D Har tatt bilder av stylinga og anlegget, men photobucket har vært midlertidig stengt så jeg har ikke fått lagt de ut:( skal se om jeg ikke får gjort det i løpet av dagen... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Frontfanger: Bakfanger: Baklykter: Frontsett: Forsterker: Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Litt av sideskjørtene: Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Stylingen ser VELDIG clean ut! Blir spennende å se bilen ferdig.. ;) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Den er ganske clean også, har bilde av en bil med det settet... Mangler bare basseren(som er bestilt for 2 mnd siden:mad: ) Justerbare senkesettet bestiller jeg så fort jeg har penger... Og carbonpanseret får jeg ikke bestilt før i februar for det er ikke ferdig utviklet enda:( På en helg skal bilen bli ugjenkjennelighapyhappy Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg