P11GT Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Jeg har problem med venstre ABS sensor, den slår inn bare jeg "tøtcher" pedalen (spesielt når jeg svinger og kjører seint) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ny? Utenom orginal da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 "høgger`n" ? mekonomen? bilExtra butikk? Thorshov (vet ikke hva de har forno greier jeg) ? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg har prøvd alle dei plassen du foreslo utenom Bilextra, men idag fant jeg en butikk som muligens kunne skaffe. Jeg må bare sjekke med Nissan om delenummeret stemmer. Noen som vet om P11 har den samme type sensor (føler) som P10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg har samme problemet på min p10... er det en grei jobb å bytte denne sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Tror ikke det vanskelig å bytte sensor,men den kan nokk sitte ganske fast (Min gjør det). Det letteste tror jeg er å fjerne drivledded og så presse sensoren. Jeg prøvde å trekke den ut fra "bak siden" men den satt helt fast. Nå får jeg vente til jeg får den nye sensoren før jeg demonterer:) Det er ikke sikkert det er sensoren din som er gått, det kan være den "tannkransen" som er på drivledded som er sprukket. Jeg ville sjekket det først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Sensoren sitter ALLTID fast (min erfaring) ! Det enkleste er og bare sette på en stor tang og vri til den knekker og borre ut resten!! Er gjort på 10 min! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 På min satt skrua fast å, så den knakk tvers av. Har kjørt uten skru siden februar, uten at den har løsna. Så den sitter som faen ja... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Jeg skiftet sensor på fredag. Det var litt meir arbied enn jeg trodde:) Måtte av med drivledd og slå den ut før jeg borret ut restene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg