bumpy Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 eg har sveisa bagasjeroms luka mi å kan ikkje ha den på før eg får noke til å låse den opp me. ka skal eg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 torshow selger "Electrical Trunk Release kit". Det funker også følger det med en knall gul knapp til å ha i coupen. Bruker det selv etter at jeg "fiksa" den ødelagte låsen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bumpy Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 takk for svaret. skal sjå etter det då. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hvis du ikke fant det, har di samme kitet oss bilxtra til 260,- Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Er det noen som har tips/bilder til montering av en slik åpner? Prøvde på min [riktignok ikke sveiset bakluke] og det finnes ikke plass til motoren.. Da må den stå på siden og da får den ikke trukket i låsen.. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by KooPa TropA Er det noen som har tips/bilder til montering av en slik åpner? Prøvde på min [riktignok ikke sveiset bakluke] og det finnes ikke plass til motoren.. Da må den stå på siden og da får den ikke trukket i låsen.. Jeg har gjort dette. Og jeg har god plass. Kan få tatt et bildet så du ser hvor du kan sette den. Det som var mest pes med det var jo og strekke kabelen til knappen, igjennom bakluka. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Har du fått tatt bilde? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by KooPa TropA Har du fått tatt bilde? Beklager... hadde jo helt glemt dette. Bilen står på verksted nå. Den ble stjålet se. Men skal prøve å huske og få tatt bilde sp fort jeg får den tilbake. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg