Zamot Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Var endel fete biler i Aya Napa (Kypros), her er kun et lite utvalg. Desverre var det mange jeg ikke fikk tatt bilde av, f.eks. råstyla Opel Corsaer, stylet RX-8 m.m. Link! Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Mye artig der, blå Lancer likte jeg. Men kommer meg ikke inn på noen av bildene når jeg trykker på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Mye artig der, blå Lancer likte jeg. Men kommer meg ikke inn på noen av bildene når jeg trykker på de. Var der i sommer jeg også med damen, utrolig mye kule biler der. Honda integra var dagligdags ( Mange i 4-dørs versjon også) og type rallybilder som impreza, evo i alle årsmodeller, s2000(altså ikke rallybil da men..) +++ Skjønte plutselig hvorfor de har en etappe der i vm. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Hmm...Når jeg tenker tilbake på turen min til Kreta nå, så har jeg herved innsett at grekere er bilinteresserte :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så er det jo litt billigere for gromme biler der.. Pga. plassmangel er det ikke større bilder når du klikker på de. Programmet jeg bruker til å komprimere lager det slik uansett... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Zamot Var endel fete biler i Aya Napa (Kypros), her er kun et lite utvalg. Desverre var det mange jeg ikke fikk tatt bilde av, f.eks. råstyla Opel Corsaer, stylet RX-8 m.m. Link! hey stillig du har også vært der, var der selv i juni og tok et par bilder...... Rød markerte mitt hotellrom i 2 uker :D ....................................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 hehe, samme hotell som jeg bodde på... ;) Fikk festet litt for lite, dro med en litt kjedelig gjeng, men tenkte å feste mye de siste dagene, men da fikk jeg ørebetennelse så det ble ikke no av... Men morro, og bra sted! Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Zamot hehe, samme hotell som jeg bodde på... ;) Fikk festet litt for lite, dro med en litt kjedelig gjeng, men tenkte å feste mye de siste dagene, men da fikk jeg ørebetennelse så det ble ikke no av... Men morro, og bra sted! hehe synd, jeg fikk hvertfall festet hver dag i 2 uker.........såååå jeg var ødelagt når jeg kom hjem :) hehe hotellet var bra det, for og gå litt internt for oss som har vært på hotellet...... satt sikkert en sliten gammel tufs i resepsjonen som sa "hello my friend" hver jævla gang du passerte han :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ahhh vekker mange gode minner de bildene der :) Var der nå i sommer med et par kamerater, kanskje ikke akkurat biler som sto på toppen av lista da men. Kan jo nevne at politi bilen der nede hadde meget behaglige bakseter:rolleyes: For dere som var der nede kjenner vel godt til grabbarna grus eller:) Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Haha jeg har vært der og. Blir fyllesjuk og kåt av å se på bildene. haha.. Ekke få ganger McDonald var det beste å ete dagen derpå. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ja nok av fyll og nydelige jenter ja:) Solgte jo 96% i butikken og:) Mækkærn gjorde jobben sin den, ble MYE fastfood ja. Er absolutt å anbefale å holde seg vekk fra scooteren når du har noen pils innabors........ikke mye stilig å stå fyllesjuk til benet i retten der nede nei :hello: Men en opplevelse rikere:) Noen som tok turen innom Toga Toga da?:) Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hvor er brudorna? :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Prikken Noen som tok turen innom Toga Toga da?:) var i aiga napa for to år siden, var innom toga toga da selfølgelig;) masse fete biler der nede, dritmange impreza. så faktisk en skyline der nede. noen som så den rosa lexus is200en med svær vinge? feit:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Kjenner meg igjen her ja, Var 2 uker i Juli. Grabbarna var standard. Vi bodde på Calypso. Mye heftige utesteder der ja. Ingen som fikk med seg Skyline'ene som var der da? Har noen bilder fra mobilen, men de er dårlige. Men Integra og Civic var tydeligvis favoritter. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Sinnsykt fett sted, skal tilbake neste år, uten tvil. Toga Toga gjorde jobben sin kan man si:) Noen som var med på det "berømte" party cruiset da. For å si d sånt, det går sent i glemmeboka:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg