Boosti Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Hjelp!!!!!!!! Noen som kan forklare åssen jeg laster ned spillet på supernova.. Er litt dom skjønner der(ække data nerd) Så jeg trenger en skikelig god forklaring:eek: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Først installerer du denne: http://prdownloads.sourceforge.net/pingpong-abc/ABC-win32-v2.6.9.exe?download Så åpner du http://www.suprnova.ORG: Laster ned filen til spillet og åpner med ABC (ikke suprnova.COM for faen) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 takker for hjelpen...skjønnte det nesten nå. Men når jeg har lasta ned filene og åpnener de i abc så står det at: problem connecting to tracker?? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Bruk et program som heter Azureus. En av de beste bittorent klientene. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ikke noe rally-spill akkurat, men litt action er det da: Kodeord: høy fart, 90 graders-sving og kantstein: Bilde Her prøvde jeg å kjøre av fra motorveien i ca 70MPH, hengeren står 90 grader ut fra trekkvogna i halve svingen, før den tar en 180 grader og løsner...Legg merke til hjula på hengeren. Fikk koblet på igjen, men det kostet meg 20 000 i damage:D Også egg da:eek: Litt for fort Kan det skje at man ikke får godkjent papirene i grensekontrollen? Fungerer fint å suse igjennom også forsåvidt... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Jeg har spilt i noen timer nå, stilig spill, men er litt langdradd til tider. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Fant en patch til spillet, skal bedre tastatur-responsen og endel andre småting. Offisiell patch 1.03 Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Jeg finner ingen Truck Dealers... Tips? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Jonte Jeg finner ingen Truck Dealers... Tips? de skal være rundt på de store veiene..om du trenger VIRKELIG hjelp...eller mer "jukse-hjelp" så kan jeg sikkert ta en screenie, og vise deg hvor alle Truck Dealerne befinner seg. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Blir rett og slett for mye lastebile etter 10 timer med lastebil kjøring på dagtid :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Skillz2k Blir rett og slett for mye lastebile etter 10 timer med lastebil kjøring på dagtid :D tror jeg egentlig har gjort spillet ferdig..har jo bare 81 gullstjerner, men har også et visst antall ansatte etc etc..kjøper jo ny lastebil, ansetter en kar/jente etter hvert oppdrag..så går bare om igjen og om igjen..blir kjipt :( Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Den vil ikke laste ned hos meg. Download rate: 0KiB/s Upload rate: 0KiB/s Noen som kan hjelpe? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by bilcross_driver Den vil ikke laste ned hos meg. Download rate: 0KiB/s Upload rate: 0KiB/s Noen som kan hjelpe? Jeg fikk det til nå. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Har lasta ned spillet gjennom det ABC program greiene. Da fikk jeg en Win-RAR fil og da jeg pakka opp den fikk jeg ei mappe med 3 filer. Hva gjør jeg så? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by bilcross_driver Har lasta ned spillet gjennom det ABC program greiene. Da fikk jeg en Win-RAR fil og da jeg pakka opp den fikk jeg ei mappe med 3 filer. Hva gjør jeg så? . Mount cue fila eller /bin/iso-fila med daemon tools. (Tipper at de tre filene er en .inf-fil, .cue-fil og selve image-fila som er enten iso, bin, eller noen andre jalla-formater. som img, ccd, nrh, osv...). Da har du en virtuel CD-rom med "CDn" lasta inn der, så instalerer du spillet på vanlig måte. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg