Ayapuri Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 18 Wheels Of Steel Pedal To The Metal er ihvertfall ute. Vi får nå kanskje ikke kjøpt det, men det skal ihvertfall finnes på web. Grafikken ser bedre ut en 1'ern + at det blir litt mer å gjøre her enn det var i 1'ern. Nye lastebiler etc etc. Om noen ikke helt vet hva man skal gjøre i spillet, joda, man eier et lastebil-firma som du selvfølgelig vil skal gå bra. Kjør oppdrag hvor man da må levere ulike laster til forskjellige byer. Dette får man penger for, hvorav man kan oppgradere lastebilen sin, eller kjøpe ny lastebil. Bare husk på å fylle diesel! Man må også huske på å stoppe innom trailer sjekkene eller så får man snuten i hælene. Jobb deg inn en masse dollars og ansett dine egne sjåfører. Ettersom oppdragene går på tid, kan man jo ikke alltid holde fartsgrensa, eller stoppe for mye. Sjekk kartet og finn den raskeste ruta frem til riktig by. Bare pass på at snuten ikke ser deg da det går radig unna ;) 1'ern var ihvertfall morsomt fram til jeg fikk beste lastebil, deretter ble det litt ensformig. Men det har vel kanskje noe med at jeg gjorde egentlig spillet ferdig, og da blir jo spill som regel ensformig. Anbefaler dette på det sterkeste til folk som opptatt av å ha det litt koselig på highway'en i statene :D MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Får vel kanskje prøve dette også. Prøvde første spillet for lenge siden. Var vel...så der. "ok" liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 gi oss en link da :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Har enda ikke lyktes med å skaffe en fungerende verson av 1'ern, så om noen har 1& 2 og lyst på noen kroner, så finner du PM-knappen under her... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Spilte faktisk 1ern litt. litt artig. Men veeldig kjedelig og. Men man blir på en måte avhengig og da. så blir man sittende der og gire og cruise. og rygge og bytte hengere å tjene penger. visste ikke at man kunne ta lån jeg da. så jeg sparte opp alle penga. hehe. gjorde jo at spillet ble litt lengre da. Ble nesten glad når jeg klarte å vende meg av med å spille det Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Dere kan jo sjekke http://www.suprnova.org/ eller http://www.torrentbits.org/ Her har dere ihvertfall noen pics.klikk på bildet for en større utgave :) Så har jeg også 5 ansatte så langt :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Det ligger på suprnova, fikk helvetes god fart og! Sinnsykt! Takk for tipset Golf T&Nos så klart! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 NOCD crack til 2'ern anyone? Edit: http://www.megagames.com Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Prøvde 1'ern på en svær lastebilsimulator med enormt ratt og hele pakken i syden, det var faktisk jævli gøy! brukte en haug med penger på den maskinen! :D Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 åh faen! enda en?. jeg har hard truck 1 2 OG 3... nå har faen meg 4'ern kommi ut ¨:) Trucki'n on cowboy!!!! jeg laster ned!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_p Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hvordan fikk du lasta ned fra http://www.supernova? får ikke lasta ned en fil der jeg . . !?! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Du trenger en bit-torrent klient, last ned den originale her! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Koster det noe å laste ned fra suprnova? Når jeg gikk inn på bit-torrent linken stod det at jeg måtte donere 20 eller 10$, jeg gadd jo selvfølgelig ikke det. Men etter det prøvde jeg å laste ned og da gikk det men farten var ca.10kb/s :( Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Høres tøft ut det her. Er det trailer sjåfør-simulator? :D Må man kjøre lenge og langt om gangen? Høres kos ut :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Stemmer. Ganske kult, men etter to turer på tvers av kartet blir du lei. Pen grafikk og ganske kult egentlig, men kjedelig i lengden. Ingen som vet om det er mulig å "lure" spillet til å spille mp3? .ogg er no dritt. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg