C0bra Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Holdt på å koble anlegget i bilen i dag. Anlegget består av Rockford fosgate P8004 forsterker, 2stk RFP4812 subber(HE 12"), FNX2614 frontsett, 1farad digital stinger kondensator og en litt gammel pioneer cdspiller. Problemet mitt er at remote ikke fungerer, forsterkeren skruer seg ikke på. Tar jeg en kablel fra + til forsterkeren(rett fra batteri) til remote så skruer den seg på og fungerer fint. Har prøvd med 2forskejllige kabler fra spiller remote til remote på forsterkeren, og det fungerer ikke. Kan jeg da konkludere med at remote på spilleren ikke fungerer? Noen som har opplevd lignende? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Prøvde også å ta remote kabelen på antenne ledningen til spilleren, fikk vite av en kamerat at det også skulle funke, men det fungerte heller ikke. Hva i helsiken er galt her? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Brukte den som er til automatisk antenne istdn jeg på min....fungerer fint nå! :D Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by LSI Coupe Brukte den som er til automatisk antenne istdn jeg på min....fungerer fint nå! :D Hvilken er det? Er forbanna på spilleren min:mad: Skulle ønske meg ny til jul, men ser ut til at jeg bare kjøper en nå i uka, hvis jeg ikke får en løsning på det. Nå vil den ikke lese cd'er heller :mad: Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Husker ikke helt vilken farge det er på den, men mener den var blå! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitta Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Er nok ikke den blåe ledningen som e tel antenna.... den blåe e som regel remoten på de fleste spillere hvis æ ikke tar helt feil. Rød - Hovedstrøm Gul - Minne Svart - Jording Blå - Remote Til Forsterker Gul/svart - Mute for handsfree Orange - Lys dimming spiller???? (<-- Ikke helt sikker på at det den er til) Alle de nevnte fargan på ledningen over e tel en pioneer DEH-P5500MP Så hvis du ikke får no respons på spilleren når du koble remot ledninga fra forsterkeren ilag me den blåe remoten fra spelleren kan d jo være ei lita mulighet før at remoten på spelleren e ødelagt... Behøv ikkje være d men virka nu sånn Men dær fins jo muligheta til å få forsterkeren tel å slå sæ på uten remoten på spelleren.... Siter 99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil) 87 Volvo 240 B230K (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Får satse på at det er remoten i spilleren som er ødelagt. Har ny spiller på vei, får den i morge. Kjøpte meg Pioneer DEH-P7600MP, håper det fungerer fint når jeg får den. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitta Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by C0bra Får satse på at det er remoten i spilleren som er ødelagt. Har ny spiller på vei, får den i morge. Kjøpte meg Pioneer DEH-P7600MP, håper det fungerer fint når jeg får den. Du har nu valgt rette merke av speller ihvertfall etter mi meinig... Pioneer e jo unik når d kjæm tel spellera... einaste svakheten de har e på mp3 spelleran at de bruka litt tid på å " Loade" platen....men dettan e jo berre bagatella me tanke på alle de andre fine finessan å den goe kvaliteten produktan demmes har..... Siter 99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil) 87 Volvo 240 B230K (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hei! Med en prøvelampe så hadde du funnet ut ganske fort om remoten fungerte eller ikke og vilken kabel som kan brukes. Det som er veldig fint å ha for hånd når man kobler bilstereo er prøvelampe og 9V batteri. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg