Hells angel Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Skal kjøpe en '85 golf 1.8 gl 3-dørs Rød 90-fangere 88-dører Grill m/enkle lykter og grillist Senket (40mm tror jeg) 205/50-16 dekk med momo felger Gti-breddere Helt grei nesten ny cd-spiller og 2 6x9 pioneer i hattehyllen Gti-interiør gått 225000km og ingen rust nesten Kjøper den for 8000,- Er det et godt kjøp..? Hva er forskj. på cl og gl..? Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Meget godt kjøp, om den ikke er trikset med. Sparkel og ny lakk over rust og sånt.. Sjekk nøye. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 bilen er verdt 8K bare i deler så den kan være ganske trikset med da, vanskelig å tape penger på en sånn bil. Med den utstyrs listen hadde jeg kjøpt den for 8K i allefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Det ER et godt kjøp! La det ikke herske noen tvil om det! Er du flink får du sikkert solg den for 8-9k i deler og enda få vrakpanten etterpå! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 om bilen er eu-godkjent i år så er det godt kjøp, om ikke du skal selge den i deler da..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Oki. Takk for svarene! skal beholde den. dette blir min første bil! :D legger ut bilder når jeg har kjøpt den... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg