Gå til innhold

Cd spiller?


fribbern

Anbefalte innlegg

Originally posted by Fribb

Skjer a?

 

jeg har kjøpt meg mondeo. en 97 modell. er ganske fornøyd.

men dere. hva synes dere om ford spillerene??

jeg liker dem ikke. har dere funnet ut noen fet måte å bytte dem på, slik at man kan sette inne en vanlig spiller og ikke så et stor hull???

 

Jeg har mondeo selv, og har derfor mye erfaring med bilstereo i både min egen og andres mondeoer..

 

I ditt tilfelle så må man sette inn en brakett som dekker hullet som er til overs.

 

Spilleren monteres så i denne braketten :)

 

Noen av disse brakettene har også ett lite rom til lommebok osv, slik at man får utnyttet plassen :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fribb

Vis du har litt erfaringer med mondeo?

hvordan er da den lureste måten å trekke kabler til sub på?

jeg er rimelig fersk på dette med annlegg i bil, og jeg skulle trekke kabel, men klarte ikke å få ledningen fra mottorrommet og inn i bilen. Er det noen lur måte å gjøre dette på??

 

Du tenker på kabler til forsterker?

 

Plusskabelen har jeg trekt gjennom sammen med speedometerwire'en, det du gjør da er å skru av begge vindusviskerene og de plastplatene mellom vinduet og panseret, så ser du at det er en gummiforing til wiren inn til motorrommet og en som går inn i bilen, kutt litt i denne og vips så får du kabelen inn i bilen..

 

Skal vel og merke borre hull til dette nå da, men for ett vanlig anlegg kan du gjøre det slik jeg forklarte.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant frem en borremaskin og lagde mitt eget kabelhull :D funker fint det bare pass på å smøre på noe rust hemmende gugg (husker ikke hva jeg brukte) hehe og bruk gjerne en gummi pakning til å tre kaben gjennom slik at du ikke får noen skader på kabelen :)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G-Racing

Jeg fant frem en borremaskin og lagde mitt eget kabelhull :D funker fint det bare pass på å smøre på noe rust hemmende gugg (husker ikke hva jeg brukte) hehe og bruk gjerne en gummi pakning til å tre kaben gjennom slik at du ikke får noen skader på kabelen :)

 

Samme jeg skal gjøre, uten tvil det beste, spesiellt med kabelen som jeg skal ha gjennom der, hehe :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår