Fr3ddy- Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Jeg har ett "litet" problem, når jeg er ute og kjører med bare kjørelys, så etter kanskje 5-7 minutter så skrur altså alt av lys og strøm seg av, men bilen går forde..Kan det være ett reele av noe slag? Sinnsykt plagsomt at lysa skal kutte ut hele tia... alt slutter og funke også tar det 10-20 sekunder så kommer det igjen også skjer det igjen! Blir gal snart! tips? :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 det kan virke som det er tenningslåsen det er noe gale med eller dårli kontakt på en ledning rundt det området. hadde samme problem på min men det forsvant plutselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 tennigen? Åssen kan det gå ann? men men, det kan jo hende, hva vet jeg.. Det er bare SINNSYKT plagsomt! :p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 visst bilen står å går da kan du ta nøkkelen litt tilbake. da slukker du alle lys samtidig så motoren går. men da kobler du også ut kjørekomputer å alt anna elektrisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 ok, for det høres ut som ett reele for jeg hører ett "klikk" :p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Er vel ikke noe reele på hovedlysene så vidt jeg veit. Er vel derfor en del gjør oppgraderingen med reele'er slik at ikke all strømmen må gå igjennom lysbryteren. http://www.danielsternlighting.com/tech/relays/relays.html Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 nei e sant det der er ikke rele på hovedlysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Det er jo ikke bare hovedlysa som går...Vindusviskere, cd spiller, lys inne i bilen osv... Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 prøv å holde inne spaken for langlys når problemet dukker opp. hvis vindusvisker/vifte osv starter å funke igjen når du holder inne spaken for langlys er det 99.82% sjanse for at det er tenningsbryteren som har svidd seg. da må du ha ny :) ikke helt artig å bytte heller. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Kompis hadde akkurat samme problem på sin 2er, var tenningsbryteren ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Skjer akkurat det samme med golfen til mora mi. Plutselig er alt mørkt, men motoren går også kommer lysa tilbake igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Dere har rett, det er noe med tenningen, men hva må jeg gjøre? Bytte hele tenningen eller hva? Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg