TiNy Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Har noen erfaring med disse? (http://www.zex.com for info) Høres veldig lovende ut (tror d er ganske billig med US$ 595.- = 4335,70.- NOK i dag). Men hvordan er dette kitet i forhold til f.eks NOS? Noen som har peiling? Forresten - finnes d forhandler i Norge evt. i Sverige? Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 siden det står i nicket ditt at du er en nysgjerrig nybegynner vil jeg si at hvis du skal ta stort utbytte av det, er det mye mer du må gjøre enn å sette på det kittet. etter mer enn ca 60hk er det fordel å bytte clutch hvertfall, iallefall oppgradere den. stempler/råder/topp etc må oxo vurderes etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Neivel. Ok - fortell meg hva dere anbefaler da. Er i første omgang interessert i et kit som gir mellom 50 og 100 hk. Hva ville dere satset på, hvor er info om d på nettet, selges d i Norge, pris , og om d er vanskelig å installere. Takk. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 50hk gass på en helt standard motor er ikkeno problem Bare å sette på... :) M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 begynn med liten dyse og øk etterhvert. Husk å ikke ha trimchip (for hissig fortenning). Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hva om jeg setter på den nye kam'en og mapper opp igjen chipen ETTER lystgass installasjonen? Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 det beste er en lystgass-mappet chip. men dersom det ikke er tilgjengelig er original bedre enn trimchip. Kan ofte også lønne seg å stille tenningen litt tilbake (mindre fortenning). Det står mye om dette på nettet. Forøvrig vil jeg si at Nitrous Oxide Systems (NOS) er et langt mer kjent og brukt merke innen lystgass en ZEX. Deretter kommer vel Nitrous Express (NX). Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hvordan er det og instalere lystgasskittet? Og hvordan/hvor får man fylt opp flasken? Er litt ny på dette.. Gammel tråd dette, men takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Lystgass til bil er ikke som "vanlig" lystgass brukt på mennesker, så ring til nærmeste gass leverandør og hør. Har lystgass (wet) liggende som trenger ny nozzle og hk dyser siden jeg ikke husker hvor jeg la posen med dysene. Bare å si en pris :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.