Terminator Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Er det noen engler som kan hjelpe meg skaffe skjema til Precision Power PC2350 forsterkeren min?? har fått en feil på den og trenger oversikt over transistorer og IC'er etc og siden ampen er gått ut så sliter jeg... Hjelpsomme karer blir godt belønnet :) Send gjerne PM. Hilsen RKO Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Terminator Er det noen engler som kan hjelpe meg skaffe skjema til Precision Power PC2350 forsterkeren min?? har fått en feil på den og trenger oversikt over transistorer og IC'er etc og siden ampen er gått ut så sliter jeg... Hjelpsomme karer blir godt belønnet :) Send gjerne PM. Hilsen RKO Bump... Virkelig ingen som kan hjelpe eller har hørt om noen som har hørt om noen etc.. som kan hjelp?? :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Terminator Bump... Virkelig ingen som kan hjelpe eller har hørt om noen som har hørt om noen etc.. som kan hjelp?? :) Jeg satt helt serriøst å søkte i over en time på internett.. fant ikke no.. sorry.. regner med at du har søkt litt selv også :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by MacSi Jeg satt helt serriøst å søkte i over en time på internett.. fant ikke no.. sorry.. regner med at du har søkt litt selv også :) Ok tusen takk, har sjekka litt selv ja, tror jeg må henvende meg hos produsenten i USA, men problemet er at også der har PPI gjennomgått endel forandringer mht eierskap og produkter... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har du tenkt på å henvende deg til Neby Hifi Concept som var importør av PPI tidligere, mulig dem kan ha noe liggende. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Mr. SQ Har du tenkt på å henvende deg til Neby Hifi Concept som var importør av PPI tidligere, mulig dem kan ha noe liggende. mvh Jepp, har spurt Neby om de hadde deler til amp'en, men kanskje de har et skjema ja, god ide, takk! Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hei! Du kan også høre med Audun på Fort Knox i drammen, tidligere Sound Peopel og importør for PPI før Neby. Tlf.nr.: 32 89 39 00 Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg