passat1,8t Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Audiobahn 12" 700watt Rms Rockford Fosgate 1001bd 1000 watt Rms Forsterker selges med et års garanti. kr 5000 dette skulle holde for en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by passat1,8t Audiobahn 12" 700watt Rms Rockford Fosgate 1001bd 1000 watt Rms Forsterker selges med et års garanti. kr 5000 dette skulle holde for en stund... Prøvd kjøp og salg-delen på forumet? :rolleyes: Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Zettie her har hjulpet meg med et tilsynelatende fett anlegg, venter i spenning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by anda Zettie her har hjulpet meg med et tilsynelatende fett anlegg, venter i spenning;) Kan også anbefale Infinity som har vært nevnt tidligere.. Skal man ha ett "greit nok" anlegg i bilen kan man kjøpe en DEH-P80MP, denne kan du koble komponentsett foran og en sub på om du vil.. Og det spiller helt greit :) Prisen blir vel da rundt 6000 kr. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by anda Zettie her har hjulpet meg med et tilsynelatende fett anlegg, venter i spenning;) Kommer til å spille fett i Vento'en din :) Clarion, Infinity og Rockford er en kombinasjon som spiller godt sammen, paret med en god forsterker og litt omtanke under innstallasjonen blir det ofte gromlyd av det :) Hvilken spiller er det du har fått fatt på nå da?:) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Fattern kjøpte clarionen til sin bil i fjor, og siden jeg bare hadde 1 linjeutgang på Pioneeren var det greit for han at jeg byttet med hans som hadde 2. Husker ikke helt modellbetegnelsen men husker at den kostet ca. 3k ny. Videre vant jeg en budrunde på qxl slik at jeg får disse i posten om noen dager: http://www.soundkraft.com/Audiobahn%20ACX693.htm Disse skal jeg sette i hattehyllen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Da var alt installert. Ble omsider etter litt tweaking nokså fornøyd med resultatet. Men føler kanskje at det blir et strømsjokk i bilen når bassern wattes opp. Kan dette avhjelpes med en kondensator? Isåfall hadde det vært fint om noen anbefalinger på det området...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Dimmer lysa når bassen kommer, hjelper det med en kondensator ja. Du bør ha 1farad per 1000watt. Har selv en sitinger 1farad med digital top, er godt fornøyd med den, koster ca 1800. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg