Gå til innhold

Felger m/dekk, dyser, topp, chip etc selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en rekke deler til overs etter ombyggingen og overhalingen av Corrado'en. Både bud på gjenstandene og evt bytting (16" felger/dekk, effektanlegg, bremseskiver foran, stålombundene bremseslanger etc) kan være aktuelt, så vær ikke sjenert :)

Bilder av gjenstandene har jeg lagt ut i tråden på vw-audi klubbes sider:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10380

Flere bilder kan sendes på mail ved forespørsel.

Interesserte kan nå meg på mail eller pm eller ved å poste her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dezent Cup 8x17 ET 35 / 4x100 boltsirkel.

Dayton D300 Sprint (Bridgestone) med massevis av mønster.

De har kun gått 4000 snille km ifor og ingenting i år pga overhaling av bil.

Det er en ripe i en felg etter at noen amatører skulle sette på dekkene på felgen, men kan sikkert utbedres med litt flid.

Ny pris er ca 11000, nå dumpes de for 5000 kr eller evt bud

http://www.bridgestone-eu.com/articles.asp?ID=1687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp til VW Corrado G60 i god stand.

Det er montert"nye" hydrauliske løftere, "ny" Simring på kammen og "ny" Ventildeksel pakning. De "nye delene har kun gått ca 5000 km.

Bare de hydrauliske løfterene koster over 1000 kr hos Møller.

Toppen og kammen er orginal og har gått ca 150 000 km. Fungerte helt utmerket til jeg skrudde den ut til fordel for en portet topp.

Det du ser på bildene følger med.

Dumpes til 1750 kr eller HBO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitter Nye Grå G60 Dyser fra Bosch. Perfekte dyser til trimma VW, spesielt G60/G40 men passer sikkert også mange andre.

Bosch Nummer: 0 280 150 923

VAG Nummer : 037 906 031 F

Disse dysene skal gi 308ccm ved 3 Bar og 349ccm ved 3.5 Bar.

Opprinnelig ble dysene av og til brukt i Golf G60 uten klima anlegg. Det har også blitt hevdet at dysene ble brukt i Golf Ralley, men det kan jeg ikke bekrefte. Dysene passer ypperlig som et rimelig alternativ ved trimma G60/Turbo med hestekrefter opp mot 300HP.

Til info sies det at de grønne orginal dysene i G60 (Bosch Nr: 0 280 150 905 - VAG Nr: 037 906 031 D) kun å rekker til ca 210HP, men igjen varierer meningene sterkt.

Dysene stammer fra et konkurs verksted i Tyskland.

Prisen er 2000 kr, men jeg vurderer også evt bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...