Gå til innhold

GOLF III TDI til salgs

Ranger emnet


krabben

Anbefalte innlegg

Om bilen er slapp? Hehe.... det spørs jo selfølgelig hvem du sammenligner med, men hvis jeg sier at de fleste ser sotet fra baken min... så er ikke det så langt i fra sannheten. bilen har aldri blitt målt med dyno.. men i følget spec`et til delene jeg har benyttet skal det være rundt 140+ . Men det er jo begrensa toppfart siden det er diesel da. Men det er utrolig hvor bra bilen går.

 

Forbruket ligger på 0,5-0,6 dvs 80-90 mil på 45 liter.

 

Forsikringa er cirka hallparten av en GTI, jeg betaler 5000 for full kasko.

Livet er for kort til å kjøre daffe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at jeg nettopp har solgt en lignende bil for en god del mer enn dette, og det er de fn meg verdt også. Den første som prøvekjørte bilen kjøpte den på stedet, ingen pruting, ingen masing. Får ingen diesel som matcher dette for disse pengene, langt i fra :D

 

Hadde jeg ikke hatt behov for mer plass så hadde jeg ikke solgt den på mange år.

 

Det finnes beder steder å avertere en slik bil... ;)

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Det finnes beder steder å avertere en slik bil... ;)

 

JA, FOR EKSEMPEL KJØP/SALG DELEN AV FORUMET

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekselene antar jeg er kjøpt hos Garvik Autospar... jeg kjøpte bilen ferdig "styla" , jeg har kjøpt led blinklys på sidene å lakkert bak spoiler og grill i samme farge som bilen. Men jeg var mer opptatt av at bilen skulle bli litt kvassere så jeg kjøpte K&N kon filter å go dyser. Så fikk jeg bytta ut KCR chippen med en ny på garantien.

 

 

* Jeg er ny på forumet så annonsa ble litt feilplassert i fra starten av... men det er jo bare å følge tråden da *

Livet er for kort til å kjøre daffe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår