wiktory Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Er det mulig å kjøpe helt nye motorer noe sted? Er den eneste måten å få tak i en motor på å ta den fra en annen bil ? Kom til å tenke på dette da jeg satt å på Monster Nantion, der var det en skoleklasse som fikk i oppdrag å bygge en racing bil fra et byggesett. Motoren så helt ny ut. Bilen ble drit kul, kunne kansje tenkt meg et sånt type sett en gang jeg å, var vist den biligste måten å begynne med motorsport på. Husker ikke hva serien heter (ser ut som gamle Engelske biler) Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 jeg får da kjøpt en fabrikksny motor fra DAIHATSU ;) aner ikke med andre merker da... lol lol i mitt tilfelle blir det rimeligere enn å jobbe på de jeg har liggendes, men men dette er til neste sesong..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Et tips er å kontakte importør av motormerket du skal ha! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Her er det nye motorer, men det er V8 til Amcar Jegs Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Var egentlig Opel motor jeg skulle hatt akkurat nå da :D Noen som har url til noen bra sider....helst i Norge da. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Du får kjøpt helt nye motorer til de fleste biler . Det er vist short block eller ka det heter . Jeg vet du får det til Audi . Der du får blokk ,veiv, stempler , råder og topp som er helt steike nytt fra fabrikk . Det er sikkert bare å kontakte en opel forhandler . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Du får kjøpt bygge sett til lissom Lotus Caterham, men vet ikke hvor.. Er det en slik du mente: Lotus Caterham Super Seven, men akkurat denne er original da, men nesten helt lik.. De bilene er i hvertfall helt syke, har sett de drar porscher og lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Vet motorer til amcar deles inn i "short block" og "long block". Short block er som regel blokk, veiv, råder, stempel og noe anna, Long Block er så godt som komplette motorer. "Crate Engine" er komplette motorer, som regel med ALT, gasser,plugger,ledninger... dropp i bilen,fyll på olje og bensin og vri om nøkkelen.. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 "long block" jeg trodde det het "big block" jeg eller er det noe annet?? Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by bakke_racing "long block" jeg trodde det het "big block" jeg eller er det noe annet?? Du har small block opp til ca 383 og bigblock over det Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det var det jeg trodde. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by bakke_racing "long block" jeg trodde det het "big block" jeg eller er det noe annet?? small/bigblock har med størrelsen. en short-motor er når man bare får med blokka, veiv, stempler og litt sånt. er vel gjerne uten topp, evnt. turbo, div aggregater og sånt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg