VolvoTore Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Hei, nå har jeg tenkt til å skifte leir, og kjøpe meg Suburban. Det blir en 86-90 modell. Så da lurer jeg på, hva er spesielt av feil og rustplasser på Suburban? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 feil er d elektriske, styrekuler oppheng og rust overalt Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janej Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Suburban e goe bila.:driving Jepp, d elektriske e dårli, på chevrolet sine bila. Alt førr underdimmensjonert ledningsnett. Særli e det et problem me det mikkmakke bergheim fikse av kjørelys når dæm importerte di bilan. Vældi amatørmæssi arbeid.. Å motoran e nøye på å få ny olja å filter minst kvær 4000 km. Alt førr lita oljesomp ætte mi meining.. Rust har ikje æ vært plaga me, men d e ofte dårli lakk på bilan, så vess d e lakkskada, så ruste det. Men d e jo stål, å stål ruste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetmix Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hey. kan ikke si vi har hatt noe spess problemer med vår. eneste er den jævla lysbryteren. hehe. men få se bilde av bila deres a.. Siter StreetMix car list! 88Golf II Gti 16vkr(prosjekt) 93Audi 100 c4 2.0E -(hugget) 92volvo 745(solgt) 90volvo 745 turbo(solgt) 89Toyota camry 2.0 TD(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg