Royal Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Audi 80 Cabriolet 2,3E selges: Trykk her for mere informasjon! Innbytte vurderes. Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 hvorfor skal du ha mer praktisk bil? Denne har da plass til 5 og bagasjerom med god plass. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hvis du karer å presse 3 stykker i baksete på denne er du god. Men dette er den ultimate cruise bilen. Senk den en halv meter og fete felger, kansje litt krom og bilen er rå. Lykke til med salget. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Precious hvorfor skal du ha mer praktisk bil? Denne har da plass til 5 og bagasjerom med god plass. Bilen er registrert for 4, og selv da er det ganske trangt om plassen, bagasjerommet er helt ok, men ikke for stort. Begynner å bli voksen vettø, må ha praktisk bil da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 ikke for å spore av her nå.. men du som selger.. er du en relativt tattovert fyr? var mye ute på sandøya i sommer? for jeg syns jeg drar kjensel på bilen.. jeg måtte parkere den for deg en gang (om du er samme type da..hehe) sorry off topicen men, måtte bare spørre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by The cowboy ikke for å spore av her nå.. men du som selger.. er du en relativt tattovert fyr? var mye ute på sandøya i sommer? for jeg syns jeg drar kjensel på bilen.. jeg måtte parkere den for deg en gang (om du er samme type da..hehe) sorry off topicen men, måtte bare spørre! Hehe, det er nok ikke meg nei. har en liten tatovering på høyre overarm, så vil ikke kalle meg det. Var ikke ute på sandøya i sommer heller.. Syns du bør kjøpe samme bil, så kan du breife til han duden neste sommer? :) Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 nå er ikke jeg så hissig på audi men..dama er..heh :) har planer om å spandere en audi på henne når bedriften min tar av ;) men fram til da blir det god gammel bimmer,stjerne og buss på meg!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hvordan felger er det du har på den? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by 31337 Hvordan felger er det du har på den? Hei, du det vet jeg ikke, de fulgte med bilen og det står ikkeno spesielt på dem, som jeg har sett ihvertfall. Syns dem passer bilen perfekt :) Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ok, de passer fint de ja. Ser flott ut det skinninteriøret og, er det helt og pent og ikke slitt? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by 31337 Ok, de passer fint de ja. Ser flott ut det skinninteriøret og, er det helt og pent og ikke slitt? Det er meget godt holdt, og kan kun sees litt slitasje i førersetet, men i forhold til de fleste lignende biler jeg har sett er dette vanvittig bra :) Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Bumpbump.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har du betre bilder ta bilen? Gjerne bilete ta slitasja på setet du snakka om? Ellers er cabben bra? Lekasje? Ellers noko anna du vil seie om bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg