Paasan Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg har fått meg alarm, defa 800 ettellerannet. på denne er det sentrallås styring. Jeg lurer på hva jeg trenger av deler for å få koblet til sentrallås. Trenger jeg kunn en driver på hver dør av typen slik: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=386 Eller er det noe annet jeg trenger i tillegg? Bilen er en 84 modell. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Du trenger en slik på hver dør ja. Men jeg syns prisen var rimelig høy. Du får sett til 4-500,- som er til 4 dører. I tillegg trenger du kabelen fra alarmen til sentrallåsene, vet ikke om denne fulgte med alarmen, ellers koster denne ca 100,- og kjøpes hos alle som selger alarmer. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hvis du ikke har setral lås på din bil må du sette inn en driver i hver dør ja. Er det noen som forresten vet hva det kan skyldes at alarmen plutselig slutter å låse alle dørene når man skrur den på ? Den virket helt fint men plutselig sluttet den å låse dørene, sentral låsen virker, alarmen virker, men de låser som sagt ikke. På forhånd takk...Devil Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Paasan Jeg har fått meg alarm, defa 800 ettellerannet. på denne er det sentrallås styring. Jeg lurer på hva jeg trenger av deler for å få koblet til sentrallås. Trenger jeg kunn en driver på hver dør av typen slik: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=386 Eller er det noe annet jeg trenger i tillegg? Bilen er en 84 modell. gjort det samme før, med de driverne der... enkelt og greit å koble det ja.. jeg har noen sett liggendes da hvis du vil kjøpe. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Takk for alle svar, da må jeg prøve å få til dette snart. Originally posted by passat kara gjort det samme før, med de driverne der... enkelt og greit å koble det ja.. jeg har noen sett liggendes da hvis du vil kjøpe. mvh vemund Hvor mye skulle du hatt for ett sett? er de brukt? stand etc. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by As-I-Die Hvis du ikke har setral lås på din bil må du sette inn en driver i hver dør ja. Er det noen som forresten vet hva det kan skyldes at alarmen plutselig slutter å låse alle dørene når man skrur den på ? Den virket helt fint men plutselig sluttet den å låse dørene, sentral låsen virker, alarmen virker, men de låser som sagt ikke. På forhånd takk...Devil Kontaktfeil? Sikring som er tatt kveld? Innstilling på alarm? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by mr.jenssen Kontaktfeil? Sikring som er tatt kveld? Innstilling på alarm? vært borti det samme.. ble bare en omprogrammering av alarmen.. men selvagt så kan det jo være dårlig kontakt og lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Paasan Takk for alle svar, da må jeg prøve å få til dette snart. Hvor mye skulle du hatt for ett sett? er de brukt? stand etc. har faktsik 3 sett til salgs.. hvis du kjøper dette så har jeg kjøper på alle 3 :) fantastisk. og du har en pm på lager nå. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by passat kara har faktsik 3 sett til salgs.. hvis du kjøper dette så har jeg kjøper på alle 3 :) fantastisk. og du har en pm på lager nå. vemund Type?Produsent? Prisantydning? Bilder? Mulig? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by As-I-Die Hvis du ikke har setral lås på din bil må du sette inn en driver i hver dør ja. Er det noen som forresten vet hva det kan skyldes at alarmen plutselig slutter å låse alle dørene når man skrur den på ? Den virket helt fint men plutselig sluttet den å låse dørene, sentral låsen virker, alarmen virker, men de låser som sagt ikke. På forhånd takk...Devil Kameraten min hadde akkurat samme problemet. Etter å ha sagt alle banneord som finnes fant vi ut at det var en sikring på alarmen som hadde gått. Etter vi bytta den, virket den fint. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by K.A. Type?Produsent? Prisantydning? Bilder? Mulig? samme som de selger på bilradiospesialisten.. ell rettere sagt kjøpt på bil radio spesialisten.... har ikke bilder av det. er helt nytt ikke åpenet.. en pris lapp på 8hundre kansje? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg