Drift Addict Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by jantore Hmm syntes ikke den gikk så værst da. Var da bare et sekund raskere en meg på skogen med mye bedere oppheng og bremser og mere effekt. Mao så gjorde sjåføren utslaget? Eller var det hjulene jeg la om for deg.... ;) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Sjaføren leder STCC :D Men nok om det.... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Poenget er at ingen har noen offisielle tider å gå etter, og det ble med all sannsynlighet ikke brukt transpondere og tidtagningssystem heller.. Hvis det skulle være tilfellet at kombinasjonen Richard Göransson og en rimelig oppskremt BMW M3 CSL er ikke er mer enn sekundet kjappere rundt Rudskogen enn Jan Tore sin RX7, da burde Jan Tore fått prøve en tur med BMW'en.. Eller melde seg på i neste års STCC.. Jeg velger å ta det med en klype salt. Kanskje Göransson snurra i S-kombinasjonen og lunket videre?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Vil bare få sagt at dette ikke er ment som noe lyskespark til Jan Tore, for han er en grei gutt, men jeg synes man bør være litt forsiktige med å oppgi tider uten å ha tilstrekkelig dekning for dem. Så jeg håper ingen tar dette feil.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg er også nyskjerrig på tider. Og ikke minst hva slags dekk BMW'en kjørte på... Med R-hjul bør den være god for 1.02-1.03 med Göransson bak rattet. Han kjørte tross alt nesten like fort som meg i Formel Ford... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Det jeg lurer på nå er,- Hvor fort hadde FSR kjørt med den BMW'en....lol Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Drift Addict Det jeg lurer på nå er,- Hvor fort hadde FSR kjørt med den BMW'en....lol Spørs om jeg hadde klart å holde meg fra å legge den sidelengs da... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by bmw-bergen Prøver du å sette meg i samme bås som folk som kjører skropel? Nå nå. ro ned! Lotus Omega gikk jo raskere enn M5 helt til E39 kom :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by FSR Spørs om jeg hadde klart å holde meg fra å legge den sidelengs da... Genialt! That's the spirit! thumpsup Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by bmw-bergen Men litt sånn seriøst... Du kan ikke komme her og engang prøve å fortelle meg at dette ikke er bedre enn japseskrot... Er du helt sikker på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg er BMW gutt, men det er mange mange japser jeg kunne tenkt meg.. Fordiom man har et bilmerke er det ikke et krav å være trangsynt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg orker ikke krangle mer om det greine der, jeg...Det vil alltid være krangel og f**nskap om dette allikevel. Jeg er japsefrelst, ja, men jeg har ikke vanskelig for å gi cred til en bil som det der. Det er jo en barsk tralle! Litt trangsynt er jeg på visse områder, men det er ikke noe det er nødvendig å ta opp her i denne tråden... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by mabbutt Litt trangsynt er jeg på visse områder, men det er ikke noe det er nødvendig å ta opp her i denne tråden... Igrunn sant. Men jeg sier bare fakta.. Måtte bare si det. Er faktisk sant. Se Top Gear når dem tester Lotus Omega så sier han at den tar M5 helt til E-39 Chassiet. Morsomt er det også. Lotus`n er veldig mye eldre enn Bmw`n :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Flott...enda en tråd som sporer av. Ikke lett å holde seg til TOPIC?:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Litt småsyk Bmw dette her. Er også kompressor-mata :P BMW M3 VS. Diablo Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg