Gå til innhold

S: BMW 318i E30 86mod! Billig :)

Ranger emnet

ReWrite

Anbefalte innlegg

BMW 318i E30 Sedan.

Bilen har rullet 242.000 km på veien her i Norge, veldig lite rust på bilen, litt fargeforskjell mellom spoiler og resten av bilen pga dårlig lakkarbeid.

Alle motorpakninger er byttet på verksted av min onkel, dette ble gjort svart derfor har jeg ingen kvittering eller lignende på dette, men det er jo bare og ta en titt så ser man at alt er i den skjønneste orden der.

Ettermontert Turteller, byttet ut standard høytalerne med Pioneer 5,25", byttet til M3 seter foran og bak.

Alle bud mottas, må bli kvitt den pga elendig økonomi!

bilder kan sees på: http://home.no/rewrite/bmw

PS: Felgene på bildet er byttet ut med 15" BBS felger med 195-55 foran og bak.

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trydal

Hvor mye hadde du tenkt deg for den?

Hvordan er elektronikken på den?

Heftelser? Pent kjørt?

10k en realistisk pris?

elektronikken er i godstand, utenom at checksystemet må nulles ut hos BMW eller et annet verksted, har lyst på Oil service siden jeg fikk den, lyset kommer opp automatisk hvis bilen har stått uten strøm på batteriet i 6mnd hvis jeg ikke husker feil, bilen stod nemmelig lagret på en låve før jeg kjøpte den av min onkel som fikset den fint opp for meg.

Heftelser? Jo det er en årsavgift fra 2001 som ikke er betalt, som tidligere eier nå har betalt etter litt påpress fra meg. Så eblater for 2005 er på vei.

Pent kjørt? Ja det er den, har aldri lekt meg på tørr asfalt eller lignende, men jeg skal innrømme at jeg har tatt og lagt den brei i en rundkjøring eller 2 når det regner.

14k er en realistisk pris for den synes jeg, siden den er så si strøken utenom det overnevnte og det er jo ingen problem og fikse.

Men for all del, jeg er åpen for bud, send på pm så går den vel til høystbydende..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider